Primăria municipiului Galați a anunțat că în perioada 30 august – 9 septembrie 2023 se pot încărca online cererile pentru obținerea unui loc de parcare în anumite zone rezidențiale. Aceste cereri sunt valabile pentru locurile de parcare rămase neatribuite din zonele Mazepa I, Mazepa II, Țiglina I, Țiglina II, Micro 18 și Micro 21. Persoanele care au rezervat deja locuri de parcare în aceste zone în intervalul 27 august, ora 8.00 – 30 august, ora 8.00, trebuie să depună documentele necesare. Cererile trebuie să fie însoțite de documentele menționate în Regulamentul prevăzut în H.C.L. nr. 337/2021, cu modificările și completările ulterioare, și pot fi încărcate pe platforma https://parcari.primariagalati.ro. Există posibilitatea modificării și completării documentelor până la finalizarea perioadei de depunere a acestora. Documentele necesare includ copii ale actului de identitate, documente privind proprietatea sau folosința autovehiculului, precum și asigurarea de răspundere civilă auto valabilă. Cererile trebuie să fie însoțite și de un contract de leasing, de comodat sau de un proces-verbal de predare-primire a autovehiculului pentru o perioadă de cel puțin 5 ani. Documentele încărcate trebuie să fie lizibile, conforme și complete. Un tutorial privind încărcarea documentelor poate fi consultat pe platforma menționată. Sursa: Primaria Galati.
Redam in continuare anuntul complet al Primariei:
Primăria municipiului Galați informează că în perioada 30 august 2023 – 9 septembrie 2023 pot fi încărcate exclusiv online cererile pentru atribuirea unui loc de parcare, din cele rămase neatribuite, în parcările de domiciliu/reședință din zonele Mazepa I, Mazepa II, Țiglina I, Țiglina II, Micro 18 și Micro 21.
Este vorba despre care persoanele care au rezervat locuri de parcare, în aceste zone, în perioada 27 august, ora 8.00 – 30 august, ora 8.00, și trebuie să depună documentele aferente.
Cererile trebuie însoțite de documentele menționate în Regulamentul prevăzut în H.C.L. nr. 337/2021 cu modificările și completările ulterioare, pe platforma https://parcari.primariagalati.ro, existând posibilitatea modificării și completării documentelor până la finalizarea perioadei de depunere a documentelor.
Cererile precompletate se descarcă, se printează, se semnează și apoi se reîncarcă însoțite de restul documentelor:
– copie B.I./C.I. din care să rezulte că solicitantul are domiciliul în zona/subzona arondată parcării;
– alte documente obligatorii: act de proprietate, act de donație sau moștenire, proces-verbal de adjudecare, hotărâre judecătorească. Înscrisul privind proprietatea trebuie să fie depus în integralitate;
– copie Certificat de înmatriculare a autovehiculului (sau dovada înlocuitoare a Certificatului de înmatriculare valabilă la data depunerii cererii) deținut în proprietate/folosință cu Inspecția Tehnică Periodică (ITP) valabilă la data depunerii cererii;
– copie Asigurare de Răspundere Civilă Auto (RCA) valabilă la data depunerii;
– copie Contract de leasing/Contract de comodat/proces-verbal de predare-primire spre folosință a autovehiculului – întocmite pentru o perioadă de 5 (cinci) ani (sau o perioadă mai mică, cu mențiunea în contract/proces verbal a posibilității de prelungire până la 5 ani).
Documentele încărcate trebuie sa fie lizibile, conforme cu realitatea și să fie încărcate în integralitate.
Tutorialul cu privire la încărcarea documentelor poate fi consultat online pe platforma https://parcari.primariagalati.ro.
Acest articol a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
Sursa si foto: Facebook

Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!