Gebrüder Weiss România: 650.000 de transporturi efectuate prinHome Delivery în 5 ani de la lansare

BY: stiridinromania.ro In Actualitate

Gebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport și
soluții logistice, a realizat, în cei 5 ani de la lansarea serviciului Home Delivery, cca.
650.000 de transporturi, marcând creșteri constante de la an la an. În plus, anul 2023 a
reprezentat startul unui proiect cu impact social și de mediu semnificativ, respectiv
livrarea cu vehicule electrice pentru un client important din portofoliu.
Serviciul Home Delivery a fost lansat pe piața din România în 2018 ca răspuns la nevoia
existentă de a livra bunuri voluminoase la domiciliul consumatorului final (greutate individuală
a coletelor de minim 25 kg). Încă de la lansare, a atras clienți din industria de bricolaj (DIY) și
mobilier, dar și din cea a bunurilor albe (en. white goods) – electrocasnice, servind în prezent
un portofoliu diversificat de clienți.
Rețeaua companiei de hub-uri logistice dispuse strategic la nivelul întregii țări asigură avantajul
de a oferi un serviciu eficient de livrare la domiciliu în orice zonă a țării. Mai mult de atât,
livrarea la locul de utilizare/ domiciliu cu doi livratori, livrările expres (24/48h) și în zilele de
sâmbătă, plus gestionarea retururilor s-au dovedit a avea un impact benefic în dezvoltarea
Home Delivery.

Creștere cu peste 4% a volumelor livrate direct la domiciliu și în 2023
În ceea ce privește performanța serviciului Home Delivery în ultimul an, datele companiei arată
că în 2023 au fost efectuate aproape 130.000 de transporturi, în creștere ușoară față de 2022
(+1,14%). În același timp însă, tonajul total al mărfurilor transportate a crescut cu peste 4%, la
cca. 36.000 de tone, cea mai mare parte a volumelor provenind din industria de mobilier /
Home&Deco.
2023 s-a remarcat ca fiind un an al consolidării serviciului de livrare la domiciliu, iar acesta a
urmat trendul impus de sectoarele pe care le deservește, consolidând volume comparabile
celor din anul anterior. Însă, 2023 a însemnat o creștere a vizibilității în rândul clienților și
atragerea de noi parteneri.
Zonele metropolitane ale celor mai mari orașe din țară au dovedit și anul trecut că au un apetit
crescut pentru tipul de serviciu Home Delivery, iar cca. 70% din volumul total de mărfuri
transportate a fost distribuit în zona central-vestică a țării.
Un alt aspect semnificativ al evoluției Home Delivery a fost introducerea a 7 camioane electrice
în fluxul de livrări începând cu finalul anului 2023. Acestea se află în mișcare pentru clientul
nostru în zonele metropolitane din Cluj, Sibiu, Brașov, Craiova, Constanța și Iași, cumulând
un număr total de peste 2.000 de livrări efectuate în ultimele trei luni ale anului 2023. Acest
pas strategic nu doar contribuie activ la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, dar
aduce și beneficii adiționale, cum ar fi reducerea poluării fonice.
“Desigur, suntem încă în perioada de acomodare și învățare, însă feedback-ul primit atât din
partea livratorilor care folosesc aceste mașini și sunt încântați să fie în contact direct cu
tehnologia de ultimă generație, cât și din partea destinatarilor, care apreciază grija noastră față
de mediu, ne motivează să continuăm și să dezvoltăm acest proiect și în 2024”, a declarat
Viorel Leca, Director General al Gebrüder Weiss România.
Planuri ambițioase de viitor pentru serviciul Home Delivery
Conform declarațiilor sale, Gebrüder Weiss România își propune ca până la final de 2024 să
crească numărul de vehicule electrice operate pentru clientul cu care a demarat deja acest
proiect.
Perspectivele Gebrüder Weiss România pentru acest an gravitează și în jurul obiectivului de
a optimiza eficiența operațională prin implementarea notificărilor automate pentru clienți și
automatizarea supravegherii procesului de ambalare.
”Contextul economic și politic la nivel național și internațional și puterea de cumpărare în declin,
ar putea influența performanțele serviciului de livrare la domiciliu în 2024. Cu toate acestea,
ne-am propus să compensăm acest aspect prin extinderea portofoliului de clienți,
concentrându-ne pe consolidarea relațiilor cu partenerii existenți și atragerea unor noi
parteneriate pe acest segment de servicii” a concluzionat Viorel Leca.




Recomandari STIRIdinROMANIA.ro

Finala mică a voleiului masculin: Dinamo București vs Rapid București, meciul 2 din serie

Astăzi, echipa de volei masculin a clubului Dinamo București se pregătește pentru meciul 2 din finala mică împotriva echipei...

Read More...

Campionii la Șah Rapid în 2024

Evenimentul de Șah Rapid din 2024 a adus în prim plan micii campioni ai acestei competiții. Printre aceștia se...

Read More...

Victorie în primul derby al finalei mici

Echipa masculină de baschet a Rapidului a obținut o victorie importantă în primul derby al finalei mici a campionatului...

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

CAPTCHA ImageChange Image

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu

stiri & ziare online Adauga la Agregator.ro