PPC România: Trecerea la o nouă identitate de brand

BY: stiridinromania.ro In Actualitate, STIRILE ZILEI
Companiile PPC din România își dezvăluie noua identitate de brand

Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în fața comunității, angajamentul de a crea valoare pentru toți, de a fi o organizație axată pe sustenabilitate și economia circulară.

CEO-ul și Country Manager-ul companiilor PPC în România, Alessio Menegazzo, a subliniat importanța energiei electrice în viața de zi cu zi a oamenilor și a promis să onoreze încrederea clienților, oferindu-le confortul necesar într-un mod sustenabil.

În același timp, companiile PPC au lansat și un nou site, www.ppcenergy.ro, și o aplicație modernă, myPPC, care vor permite clienților să acceseze informații despre serviciile oferite, să-și gestioneze conturile și să beneficieze de soluții energetice personalizate.

Schimbarea de identitate vizuală nu va afecta serviciile de furnizare ale PPC Energie și PPC Energie Muntenia. Tarifele și condițiile contractuale rămân neschimbate, iar magazinele vor funcționa în continuare conform programului obișnuit, oferind consultanță clienților care doresc să discute față în față.

Îți mai recomandăm
Loading RSS Feed

Începând din aprilie 2024, logoul PPC va înlocui treptat logoul Enel pe facturile clienților și în toate punctele de contact. Această schimbare marchează finalizarea tranzacției prin care Grupul PPC a achiziționat participațiile deținute de Grupul Enel în România, extinzându-și astfel operațiunile pe piața externă și consolidându-și poziția în domeniul energiei regenerabile.

Finalizarea tranzacției a reprezentat un pas important în strategia de creștere a PPC, care acum deține un portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile și operațiuni de distribuție și furnizare a energiei electrice în România. Această mutare consolidează poziția Grupului PPC pe piața energetică și subliniază angajamentul său față de sustenabilitate și inovație.

Sursa si Foto: romania-isi-dezvaluie-noua-identitate-de-brand/”>redesteptarea.ro

Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în fața comunității, angajamentul de a crea valoare pentru toți, de a fi o organizație axată pe sustenabilitate și economia circulară.

Energia electrică ne însoțește constant în rutina noastră zilnică, definește lumea în care trăim din ce în ce mai mult, dar modul în care o folosim este diferit pentru fiecare dintre noi. Însă, fie că utilizăm energia electrică pentru a încărca un telefon sau mașina electrică, pentru a ilumina orașele în care locuim, pentru confortul nostru sau pentru mini-sera din sufragerie, fie că instalăm panouri solare, fiecare dintre noi are propriile scopuri și dorințe. Iar scopul companiilor PPC în România este să onoreze încrederea clienților, cei care ne încredințează confortul lor zilnic, pentru că energia electrică este necesară pentru nevoile și preferințele fiecărui client”, a declarat Alessio Menegazzo, CEO & Country Manager al companiilor PPC în România.

De asemenea, a fost lansat și www.ppcenergy.ro, noul site al companiilor PPC din România, precum și noua aplicația myPPC, două platforme digitale moderne în care clienții vor putea găsi, pe lângă date despre companiile PPC, funcționalități cum ar fi gestionarea contului, plata facturilor, dar și soluții energetice, alături de servicii cu valoare adăugată.

Serviciile de furnizare ale PPC Energie și PPC Energie Muntenia nu vor fi influențate de schimbarea de identitate vizuală și adoptarea noii mărci. Tarifele și condițiile contractuale vor rămâne neschimbate, iar magazinele vor funcționa conform programului obișnuit, fără modificări în operațiuni. Astfel, clienții care vor să discute față în față cu un consultant, pot vizita magazinul PPC din Str. Stefan cel Mare, nr. 24-26 sau Iulius Mall, str. A.Demetriade, nr.1 etaj 1.

Începând din luna aprilie 2024, logoul PPC va înlocui treptat logoul Enel atât pe facturile clienților, cât și în toate punctele de contact, inclusiv în magazine, pe stațiile de plată de tip self-pay și în comunicările sau canalele online.

În data de 25 octombrie 2023, Grupul PPC a anunțat finalizarea tranzacției prin care a achiziționat participațiile deținute de către Grupul Enel în România, încheind cu succes prima sa extindere majoră pe piața externă. Finalizarea tranzacției a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România.



Acest articol a fost scris de inteligență artificială chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa

 În plus, ar putea să-ți placă
Loading RSS Feed

Recomandari STIRIdinROMANIA.ro

La mulți ani de Ziua Națională pentru aliații din Macedonia de Nord!

Astăzi, cu ocazia Zilei Naționale a Macedoniei de Nord, România își exprimă recunoștința și respectul față de unul dintre...

Read More...
Mâine, elevii din toată țara se vor reîntoarce în bănci! Care este structura noului an școlar și câte vacanțe vor avea copiii?

Calendarul anului școlar în Timiș 2024-2025

Un nou an școlar începe mâine în Timiș, iar emoțiile sunt mari atât pentru elevi, cât și pentru părinți....

Read More...

Putin, în căutarea tinereții fără bătrânețe și a vieții fără de moarte. Cine e în spatele noului proiect național al Moscovei

În februarie a.c., președintele rus Vladimir Putin s-a prezentat la o conferință posh, numită „Tehnologii medicale moderne: provocările de...

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

CAPTCHA ImageChange Image

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu

stiri & ziare online Adauga la Agregator.ro