Unul dintre liderii mondiali pe segmentul de fashion luxury, HUGO BOSS, a deschis pe 17 octombrie 2024, prima sa locație din vestul țării și cel de-al cincilea magazin din România. Lansarea a avut loc în cadrul ansamblului mixed-use Iulius Town din Timișoara, ce include peste 200.000 mp închiriabili de retail și birouri, fiind cea mai mare dezvoltare comercială din afara Bucureștiului.
Brandul german BOSS, dedicat exclusiv publicului masculin, se remarcă prin standardele ridicate în ceea ce privește calitatea, durabilitatea și design-ul pieselor vestimentare. Acesta este prezent în Iulius Town, oferind o experiență de shopping premium.
Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail IULIUS, a subliniat importanța extinderii parteneriatului cu HUGO BOSS în vestul țării, evidențiind interesul crescut al publicului pentru experiențe premium de shopping și dorința brandurilor high-end de a accesa piețe noi.
În noua locație, clienții pot achiziționa articole vestimentare din ultimele colecții ale brandului, care acoperă stiluri de la business la casual, fiind piese atemporale și versatile. HUGO BOSS se concentrează pe dezvoltarea și comercializarea de modă premium și accesorii pentru bărbați și femei, având două mărci puternice: BOSS și HUGO.
Îți mai recomandăm
Iulius Town, inaugurat în 2019, reprezintă rezultatul unei investiții semnificative și include peste 450 de magazine, cafenele, restaurante tematice, 12 săli de cinema, centru de fitness, parc, spații de birouri și săli de evenimente. Prin aducerea unor branduri de top, atât din categoria mass-market, cât și din cea luxury, Iulius Town își menține statutul de lider regional în materie de shopping și loisir.
Sursa: www.impactpress.ro
Foto: Impactpress.ro
HUGO BOSS, unul dintre liderii mondiali pe segmentul de fashion luxury, a deschis, pe 17 octombrie 2024, in ansamblul mixed-use Iulius Town din Timisoara, prima sa locatie din vestul tarii si cel de-al cincilea magazin din romania. Iulius Town include peste 200.000 mp inchiriabili de retail si office, fiind cea mai mare dezvoltare comerciala din afara Bucurestiului.
Grupul german de fashion este prezent in Iulius Town cu brandul BOSS, una dintre cele doua marci exclusive pe care le detine. Magazinul este dedicat publicului masculin, brandul BOSS remarcandu-se prin standardele ridicate in ceea ce priveste calitatea, durabilitatea si design-ul pieselor vestimentare.
„Ne bucuram ca, dupa succesul inaugurarii magazinului BOSS din Palas Iasi, am reusit sa extindem parteneriatul la Timisoara. In vestul tarii, avem o clientela sofisticata, care apreciaza rafinamentul, calitatea si autenticitatea. Lansarea de astazi reconfirma interesul crescut al publicului pentru experiente de shopping premium, dar mai ales dorinta brandurilor high-end de a-si extinde prezenta in Romania si de a accesa piete noi.
Aceasta este ultima dintre noutatile pe care le-am adus, anul acesta, la Iulius Town. In continuare, suntem preocupati sa integram in proiect branduri de top, atat din categoria mass-market, cat si din cea luxury, prin care Iulius Town isi pastreaza statutul de lider regional in materie de shopping si loisir”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail IULIUS.
In noua locatie, clientii beneficiaza de experienta exclusiva de a achizitiona de la un brand premium, asa cum si-a obisnuit HUGO BOSS publicul din intreaga lume. Aici se regasesc articole vestimentare din ultimele colectii ale brandului, care raspund celor mai exigente cerinte de calitate, confort si aspect, cat si incaltaminte si accesorii. Fiind piese atemporale si versatile, acestea acopera stiluri de la business, la casual.
HUGO BOSS se concentreaza pe dezvoltarea si comercializarea de moda premium si accesorii pentru barbati si femei. Compania are doua marci puternice cu grupuri tinta distincte, prin care vine in intampinarea publicului: BOSS si HUGO. Sediul este in Metzingen (Germania), iar la nivel global este prezent in peste 100 de tari.
Inaugurat in 2019, in urma unei investitii de 442 de milioane de euro, realizata de companiile IULIUS si Atterbury Europe, Iulius Town include: cea mai mare zona de cumparaturi din afara Bucurestiului, 450 de magazine, cafenele si restaurante tematice, 12 sali de cinema, centru de fitness, parc, 80.000 mp de spatii office si trei sali de evenimente.
(Iulius Town, Departament PR, Consuela Dobos)
Acest articol a fost scris de inteligență artificială chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
În plus, ar putea să-ți placă
Precizări: Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Mai multe gasiti pe pagina de
Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la
admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de
Facebook stiridinromania.ro!