Pe o seară plină de strălucire și eleganță, celebrități de top au participat la un eveniment exclusivist, printre acestea numărându-se Chet Hanks, Maude Apatow, Alessandra Ambrosio, Justin Long, Kate Bosworth, Dylan Efron, Lukas Gage, Jodie Turner-Smith, Brooks Nader, Jesse Metcalfe, Karrueche Tran și Paris și Dylan Brosnan. Oaspeții au avut parte de o noapte plină de frumusețe și inovație în materie de îngrijire a pielii, gustări delicioase și o performanță incendiară susținută de DJ Tay James.
Locația de pe acoperiș, iluminată în caracteristicul roșu Clarins, a oferit un fundal spectaculos în timp ce participanții sărbătoreau peste 70 de ani de excelență în domeniul frumuseții, prezentând cele mai iconice lansări ale brandului, printre care se numără produsele preferate la nivel mondial Double Serum și Lip Oil.
Lansat inițial în 1985, Double Serum este cel mai bine vândut ser anti-îmbătrânire al Clarins-ului, cu o unitate vândută la fiecare 4 secunde. Această formulă unică 2 în 1 își propune să lupte împotriva a 2 tipuri de îmbătrânire: cronologică și agresorii mediului înconjurător și de stil de viață (alimentație, somn, poluare), ceea ce numim Epi-Îmbătrânire. Doar o picătură pentru o piele mai netedă și mai tânără.
Un alt produs emblematic încă de la început, Clarins Lip Comfort Oil oferă o doză de culoare vibrantă și strălucire de oglindă – acum disponibil într-o nuanță clasică de roșu. Acest ulei intensiv pentru tratamentul buzelor este dezvoltat cu aceeași expertiză ca și produsele de îngrijire a pielii Clarins: formulat cu 93% ingrediente de origine naturală, hidratează, conferă confort și învăluie buzele cu o nuanță subtilă de culoare și strălucire.

Clarins, fondat într-un institut parizian de frumusețe de Jacques Courtin-Clarins în 1954, este o afacere de familie și este distribuit în peste 150 de țări – oferind inovații în materie de îngrijire a pielii pentru față și corp, pentru bărbați și pentru machiaj. Cu o expertiză unică în fitochimie, Laboratoarele Clarins sunt considerate pionieri în domeniile științei și tehnologiei plantelor. Valorile brandului sunt înrădăcinate într-un dialog permanent cu consumatorii, un respect permanent pentru natură și oameni și angajamente pentru surse durabile, inclusiv Les Domaines Clarins – două ferme organice și laboratoare în aer liber în Franța.
Clarins își accelerează acțiunile durabile pentru a deveni o corporație certificată B în 2025. În prezent, compania este carbon neutrală și va reduce amprenta sa de carbon cu încă 30% și va deveni 100% plastic neutrală folosind ambalaje 100% reciclabile până la sfârșitul anului 2025. Printre partenerii săi se numără Pur Projet – peste 800.000 de arbori plantați până în prezent; Plastic Odyssey – o expediție de trei ani pe trei continente cu 30 de opriri pentru a lupta împotriva poluării cu plastic; și Mary’s Meal – peste 45 de milioane de mese școlare furnizate copiilor nevoiași până în prezent.
Acest titlu a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
Sursa si foto: www.prnewswire.com

Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!