BMW însoțește începutul unei noi ere printr-o captivantă campanie multicanal din punct de vedere emoțional.

BY: stiridinromania.ro In Auto, STIRILE ZILEI
BMW însoţeşte începerea unei noi ere cu o campanie multicanal captivantă din punct de vedere emoţional

BMW a lansat recent campania “THE NEUE NEW” pentru a marca debutul mondial al BMW Vision Neue Klasse, un model care reprezintă un nou început pentru marca auto germană. Campania, dezvoltată și implementată de agenția THE GAME, explorează conceptul de “nou” într-un mod inovator și aduce în prim-plan transformarea pe care BMW o parcurge în prezent.

Unul dintre aspectele interesante ale campaniei este folosirea cuvântului german “neue” pentru a descrie noile modele din seria Neue Klasse. Acest cuvânt are un impact puternic și memorabil pe piețele internaționale, dar și acasă în Germania. Totodată, campania evidențiază promisiunea mărcii BMW de a oferi “Freude forever.” (bucurie pentru totdeauna) și de a se concentra pe satisfacerea nevoilor oamenilor.

Jens Thiemer, vicepreședinte executiv BMW pentru Clienți & Brand, explică că THE NEUE NEW reprezintă o călătorie într-o nouă eră a mobilității, în care oamenii sunt pe primul loc. Campania oferă un exemplu inițial al modului în care BMW utilizează abordări inovatoare de comunicare pentru a promova transformarea prin care trece în prezent.

THE NEUE NEW spune povestea transformării prin intermediul a trei domenii-cheie: economia circulară, digitalizarea și electrificarea. Acestea reprezintă direcțiile pe care BMW le-a propus pentru viitor, cu scopul de a conserva resursele, de a satisface nevoile oamenilor și de a oferi plăcerea de a conduce și generațiilor viitoare.

BMW Vision Neue Klasse, prezentat în cadrul campaniei, oferă o privire asupra viitorului plăcerii de a conduce. Designul său se axează pe “reducerea inteligentă la esențial”, iar cea mai recentă generație a sistemului iDrive oferă o experiență captivantă și digitală pentru conducătorul auto.

Campania THE NEUE NEW urmează o abordare “social first” și se concentrează pe canalele de social media ale mărcii. De asemenea, sunt utilizate filtre pentru Instagram și Snapchat, care permit publicului să experimenteze realitatea augmentată asociată cu BMW Vision Neue Klasse.

În plus, campania este susținută de activări în mediul offline, cum ar fi reclamele OOH și reclamele pe două pagini în presa scrisă. De asemenea, sunt utilizate alte canale BMW, precum aplicația My BMW, site-ul mărcii și revista FREUDE.FOREVER. În timpul IAA Mobility 2023 de la München, campania devine și o experiență fizică, cu un stand expozițional care reflectă conceptul THE NEUE NEW.

În concluzie, campania THE NEUE NEW a BMW este o abordare inovatoare pentru a promova transformarea și viitorul mărcii. Prin folosirea cuvântului german “neue” și prin accentul pus pe economia circulară, digitalizare și electrificare, BMW își redefinește imaginea de brand și se concentrează pe satisfacerea nevoilor oamenilor într-o eră a mobilității noi., a transmis astăzi www.press.bmwgroup.com.

 

Bucureşti/München. Premiera mondială a BMW Vision
Neue Klasse marchează un nou început pentru marca BMW, unul
caracterizat printr-un mod de gândire şi abordare complet fresh. THE
NEUE NEW este titlul campaniei multicanal care însoţeşte procesul
continuu de transformare al producătorului de automobile premium din
Bavaria. Povestea campaniei surprinde zonele centrale de acţiune
cuprinse în această transformare şi aduce un unghi neobişnuit pentru
ideea de “noul”.

 

Campania THE NEUE NEW – dezvoltată şi implementată de agenţia THE
GAME, creată special pentru BMW Group şi marca BMW – explică într-un
mod autentic şi accesibil ce stă la baza “NOULUI” viitoarei
NEUE KLASSE. Folosirea cuvântului german pentru “nou” face
referire la numele acestei serii de modele de nouă generaţie şi are un
impact eficient şi memorabil pe pieţele nevorbitoare de limba germană
din întreaga lume, precum şi acasă. Totodată, campania pune în centrul
atenţiei promisiunea mărcii “Freude forever.” şi deschide o
fereastră către BMW ca marcă orientată spre viitor, concentrată pe
îndeplinirea nevoilor oamenilor.

 

“THE NEUE NEW reprezintă călătoria noastră într-o eră complet
nouă a mobilităţii, în care punem oamenii în prim-plan. Iar
implementarea sa vizuală este, de asemenea, foarte autentică,
accesibilă şi umană”, spune Jens Thiemer, vicepreşedinte executiv
BMW pentru Clienţi & Brand. “Campania oferă un exemplu
iniţial al modului în care folosim şi abordări inovatoare de
comunicare pentru a promova procesul de transformare pe care BMW îl
parcurge în prezent.”

 

THE NEUE NEW spune povestea transformării alături de domeniile-cheie
de avangardă pe care BMW Group le-a propus: idealul unei economii
circulare ca mentalitate progresivă orientată spre conservarea
resurselor; digitalizarea axată pe identificarea şi îndeplinirea
nevoilor oamenilor; şi un angajament faţă de electrificare, cu
obiectivul de a face plăcerea de a conduce, pentru care marca este
renumită, ceva ce pot experimenta şi generaţiile viitoare.

 

Fiind un hub central în care converg aceste trei elemente, BMW Vision
Neue Klasse întruchipează un start nou alimentat de optimism către
viitor. Reamintind “mk1” Neue Klasse, care a revoluţionat
gama de produse a mărcii în anii 1960, abordarea povestirii se joacă
în mod deliberat pe termenul german “Neue” atât pe pieţele
nevorbitoare de germană, cât şi pe cea de acasă şi, prin aceasta,
redefineşte ideea de “noul” în sine.

 

BMW Vision Neue Klasse ne arată aici şi acum cum va fi interpretată
“Plăcerea de a conduce” în anii următori. În centrul său se
află limbajul de design al “reducerii inteligente la
esenţial”. Totodată, cea mai recentă generaţie BMW iDrive oferă o
experienţă de utilizator digitală, captivantă, în care conducătorul
ocupă locul central. Fiecare aspect al procesului de dezvoltare a avut
ca teme directoare dezvoltarea durabilă şi eficienţa.

 

THE NEUE NEW: campania 360 de grade urmează o abordare
“social first”

Campania orchestrată strategic de THE GAME alimentează toate punctele
de contact principale ale diferitelor grupuri-ţintă. Alături de
diverse colaborări cu influenceri, campania se concentrează în primul
rând pe canalele de social media ale mărcii. Un filtru pentru
Instagram şi Snapchat, dezvoltat special pentru campanie, permite, de
asemenea, ca BMW Vision Neue Klasse să inspire publicul spre o
experienţă de realitate augmentată.

 

Abordarea 360 de grade a THE NEUE NEW îi permite să-şi lase amprenta
prin activările OOH şi reclamele pe două pagini din presa scrisă.
Campania este susţinută de alte măsuri pe canalele BMW, cum ar fi
aplicaţia My BMW, site-ul mărcii şi revista FREUDE.FOREVER. THE MARCOM
ENGINE a fost responsabilă pentru planificarea media pe toate canalele
şi punctele de contact.

 

În timpul IAA Mobility 2023 de la München, campania devine şi o
experienţă fizică. Conceptul din spatele standului expoziţional pentru
Open Space al BMW Group, din Max-Joseph-Platz, a fost opera companiei
de consultanţă creativă Meiré and Meiré. Instalaţia pentru BMW Vision
Neue Klasse a urmat abordarea campaniei THE NEUE NEW şi a fost
însoţită de contribuţii de comunicare din partea agenţiei de creaţie
Elastique din Köln, iar agenţia Pacific, specializată în talente şi
key opinion leaders, s-a ocupat de programul de asistenţă la faţa locului.



Acest articol a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa

Sursa si foto: www.press.bmwgroup.com




Recomandari STIRIdinROMANIA.ro

Cocaine cartel collapses after final arrests in Spain

Dismantlarea cartelului de cocaina: operatiunea completa

Operațiunea coordonată la nivel internațional a vizat rețeaua criminală care coordona traficul de cocaină în cantități mari din Colombia,...

Read More...
VIDEO OPC a pus lacătul pe încă un restaurant din Complexul Studențesc, în urma unui control! Inspectorii au găsit mizerie și produse alterate

Nereguli grave descoperite la fast-food-ul Roy din Timișoara

Un fast-food din Complexul Studențesc din Timișoara, Roy, a fost închis de către inspectorii de la Protecția Consumatorilor, după...

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

CAPTCHA ImageChange Image

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu

stiri & ziare online Adauga la Agregator.ro