În data de 20 mai 2025, marca globală de alimente coreene bibigo, deținută de CJ Foods, a anunțat că a ales grupul SEVENTEEN, una dintre cele mai populare trupe de K-Pop, drept primii săi ambasadori de marcă. Această colaborare reprezintă un pas important în eforturile bibigo de a atrage consumatorii din generația Z din întreaga lume. Ca marcă de frunte în domeniul K-Food, bibigo își propune să aducă alimentele coreene mai aproape de publicul internațional prin colaborarea cu SEVENTEEN, a căror notorietate se întinde pe tot globul.
Campania, intitulată “Taste What’s Beyond”, cuprinde o varietate de activități interesante, precum lansarea videoclipului campaniei, lansarea produselor comune și organizarea de evenimente online și offline. Prin această parteneriat, CJ Foods dorește să aducă poveștile și aromele unice ale bucătăriei coreene în lume printr-un abordare proaspătă și creativă.
SEVENTEEN sunt iconuri K-Pop care au urcat pe scenă pentru prima dată în 2015. CJ Foods i-a ales pe SEVENTEEN drept ambasadori de marcă globali pentru că energia veselă și pozitivă a grupului se potrivește perfect cu imaginea plină de viață și pasiune a mărcii bibigo.
Pentru lansarea campaniei, bibigo va publica începând cu 20 mai un videoclip global pe canalele sale de social media precum Instagram, TikTok și X (fostul Twitter). Videoclipul scurt va prezenta membrii SEVENTEEN bucurându-se de produsele Bibigo, printre care Gimbap, Corn Dogs și Tteokbokki. Fanii vor putea viziona videoclipul și pe un site special dedicat bibigo | SEVENTEEN, care va fi lansat pe 23 mai pe site-ul oficial al mărcii. Pe parcursul filmărilor campaniei în luna martie, SEVENTEEN au adus la platourile de filmare farmecul lor tineresc distinctiv, aducând multă bucurie și distracție.
Îți mai recomandăm
Colaborarea nu se oprește aici. În a doua jumătate a acestui an, bibigo va lansa produse comune pe piețele globale în cadrul campaniei bibigo | SEVENTEEN. În plus, fanii și consumatorii se pot aștepta la o serie de evenimente online și offline în piețe internaționale precum Japonia și Statele Unite.
“Prin parteneriatul cu SEVENTEEN, sperăm să atingem un număr mai mare de consumatori la nivel mondial și să creștem semnificativ notorietatea mărcii noastre bibigo”, a declarat Stephan Czypionka, Directorul Global de Marketing al CJ Foods. “Cu această campanie, ne propunem să prezentăm bibigo și mâncarea coreeană într-un mod distractiv și captivant unei audiențe mai largi.”
bibigo a fost lansat în 2010 și este o marcă globală de alimente coreene deținută de CJ Foods. Cu noul slogan “Live Delicious”, bibigo își propune să îmbogățească viața agitată și solicitantă de astăzi, aducând K-Food și cultura în casele lumii. Gama de produse a mărcii include o varietate completă de gustări, aperitive și feluri principale. Produsele bibigo sunt vândute în aproximativ 60 de țări din întreaga lume, iar produsul emblematic al mărcii, “Mandu”, este distribuit pe șase continente. Inspirată de rețete autentice, bibigo aduce experiențele de gust ale bucătăriei coreene cu oferte populare în cele mai mari lanțuri de supermarketuri.
Pentru mai multe informații, vizitați http://www.bibigo.com/en/at-home
CJ Foods, o divizie a CJ CheilJedang, este o companie alimentară globală care oferă o varietate de produse, de la alimente proaspete la congelate și gustări. Ca cea mai mare companie alimentară coreeană, CJ Foods este lider în distribuția globală de alimente coreene cu marca sa cunoscută “bibigo”. Sub marca bibigo sunt oferite delicioase produse K-Food, inclusiv Mandu (chifteluțe coreene), pui, orez procesat, sos coreean, kimchi, gim (alge marine), rulouri și street food coreean.
Pentru mai multe informații, vizitați https://www.cj.co.kr/en/aboutus/business/food
Start des bibigo | SEVENTEEN-Kampagnenvideo und Planung von Online- und Offline-Aktivitäten für globale Konsumenten und Fans
SEOUL, Südkorea, 20. Mai 2025 /PRNewswire/ — Die globale koreanische Lebensmittelmarke bibigo von CJ Foods hat bekannt gegeben, dass sie SEVENTEEN, eine der beliebtesten K-Pop-Gruppen, als ihre allerersten Markenbotschafter gewählt hat. Diese Zusammenarbeit ist ein wichtiger Schritt im Rahmen der Bemühungen von bibigo, die Verbraucherinnen und Verbraucher der Generation Z weltweit anzusprechen. Als führende K-Food-Marke will bibigo durch die Zusammenarbeit mit SEVENTEEN, deren Bekanntheit den ganzen Globus umspannt, dem internationalen Publikum koreanische Lebensmittel näherbringen.
bibigo I SEVENTEEN campaign image
Die Kampagne, die unter dem Motto „Taste What’s Beyond” steht, umfasst eine Vielzahl spannender Aktivitäten wie z. B.:
Veröffentlichung des Kampagnenvideos
Gemeinsame Produkteinführung
Online- und Offline-Events
Durch diese Partnerschaft möchte CJ die einzigartigen Geschichten und Aromen der koreanischen Küche mit einem frischen und kreativen Ansatz in die Welt hinaus tragen.
SEVENTEEN sind K-Pop-Ikonen, die 2015 zum ersten Mal auf der Bühne standen. CJ Foods hat sich für SEVENTEEN als globale Markenbotschafter entschieden, weil die fröhliche und positive Energie der Gruppe mit dem lebensfrohen und leidenschaftlichen Markenimage von bibigo harmoniert.
Zum Start der Kampagne veröffentlicht bibigo ab dem 20. Mai ein weltweites Kampagnenvideo auf seinen Social-Media-Kanälen Instagram, TikTok und X (ehemals Twitter). Das Kurzvideo zeigt Mitglieder von SEVENTEEN, die Bibigo-Produkte genießen, darunter Gimbap, Corn Dogs und Tteokbokki. Fans können sich das Video auch auf einer speziellen Microsite von bibigo | SEVENTEEN ansehen, die am 23. Mai auf der offiziellen Website der Marke online gehen wird. Während des Videodrehs der Kampagne im März brachten SEVENTEEN ihren unverwechselbaren jugendlichen Charme mit zum Set und sorgten für jede Menge Lebensfreude und Spaß am Set.
Damit hört die Zusammenarbeit aber nicht auf. In der zweiten Hälfte dieses Jahres wird bibigo im Rahmen der Kampagne bibigo | SEVENTEEN gemeinsame Produkte auf den globalen Märkten einführen. Darüber hinaus können sich Fans und Verbraucherinnen und Verbraucher auf eine Reihe von Online- und Offline-Veranstaltungen in internationalen Märkten wie Japan und den USA freuen.
„Durch die Partnerschaft mit SEVENTEEN hoffen wir, weltweit mehr Verbraucherinnen und Verbraucher zu erreichen und die Bekanntheit unserer Marke bibigo deutlich zu steigern”, so Stephan Czypionka, Global Chief Marketing Officer von CJ Foods. „Mit dieser Kampagne wollen wir bibigo und koreanisches Essen auf unterhaltsame und ansprechende Weise einem breiteren Publikum vorstellen.”
Informationen zu bibigo
bibigo wurde 2010 eingeführt und ist eine globale koreanische Lebensmittelmarke von CJ Foods. bibigo hat sich zum Ziel gesetzt, das geschäftige und anspruchsvolle Leben von heute zu bereichern, und bringt unter dem neuen Slogan „Live Delicious” K-Food und Kultur auf die Tische der Welt.
Das Markensortiment umfasst ein komplettes Sortiment an Snacks, Vor- und Hauptspeisen. Bibigo-Produkte werden in rund 60 Ländern weltweit verkauft, und das Flaggschiff-Produkt der Marke „Mandu” wird in sechs Kontinenten vertrieben. Inspiriert von authentischen Rezepten, macht bibigo die Geschmackserlebnisse der koreanischen Küche mit beliebten Angeboten in den meisten großen Lebensmittelketten zugänglich.
CJ Foods, eine Geschäftsbereich von CJ CheilJedang, ist ein weltweit tätiges Lebensmittelunternehmen, das eine Vielzahl von Produkten anbietet, die von frischen Lebensmitteln über Tiefkühlkost bis hin zu Snacks reichen. Als größtes koreanisches Lebensmittelunternehmen ist CJ Foods seit Jahrzehnten mit seiner bekannten Marke „bibigo” führend beim weltweiten Vertrieb koreanischer Lebensmittel. Unter der Marke bibigo werden köstliche K-Food-Produkte angeboten, darunter Mandu (Knödel nach koreanischer Art), Hühnchen, verarbeiteter Reis, koreanische Soße, Kimchi, Gim (Seetang), Rolls und koreanisches Streetfood.
Precizări: Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!
Inițiativa globală transformă știința climatică în conversație. Vineri, 21 iunie, meteorologii, jurnaliștii, oamenii de știință, creatorii de conținut...
Hisense, liderul pieței internaționale de electronice de consum și echipamente audio-video, sărbătorește deschiderea Club World Cup 2025™ ca partener...