Frank Dattalo s-a întors la rădăcinile sale pentru a ajuta la conducerea reinventării creativității de la Havas Chicago. Astăzi, Havas Chicago a anunțat numirea lui Frank Dattalo în funcția de Chief Creative Officer. În noul său rol, Dattalo se alătură Președintei Kat Ott și Chief Strategy Officer Chase Cornett pentru a redefini abordarea creativă a agenției, combinând expertiza strategică în construcția de branduri cu un lucru modern, cultural, care iese în evidență.
Dattalo, anterior EVP și Executive Creative Director la Cashmere Agency din Los Angeles, este cunoscut pentru campaniile cu impact cultural, printre care colaborarea vizibilă “MUSTAAAAAAAAAARD” cu Kraft Heinz și “The B.I.G. Drop” de la Budweiser, un omagiu adus lui Notorious B.I.G. cu ocazia aniversării a 50 de ani de Hip-Hop.
Cariera sa remarcabilă include și roluri de conducere creativă la Apple, R/GA (supravegherea Nike), Critical Mass LA și Deutsch LA. Dattalo și-a început cariera în Chicago la Energy BBDO, unde a dezvoltat campanii iconice precum “Dirty Mouth” pentru Orbit Gum și “Stimulate Your Senses” pentru 5 Gum, care au avut recent un renaștere ca meme-uri pe TikTok. Munca sa a fost recunoscută la cele mai importante festivaluri de premii globale, inclusiv Cannes Lions, D&AD, The One Show, Webby Awards, Shorty Awards, Effies și Clios.
“Revenirea la Chicago este un moment deplin de semnificație – reuniunea cu orașul care m-a crescut pe mine și cariera mea. Este un privilegiu să contribui la moștenirea acestei comunități creative vibrante și să colaborez cu Kat și Chase, doi oameni pe care îi admir profund, pe măsură ce poziționăm Havas Chicago ca o forță creativă globală de elită”, a declarat Dattalo, reflectând asupra întoarcerii sale în Chicago.

Kat Ott, Președintele Havas Chicago, și-a exprimat entuziasmul pentru sosirea lui Dattalo: “Pasinea lui Frank pentru promovarea unei culturi în care talentul divers și ambițios poate să facă lovituri mari se aliniază perfect cu viziunea noastră. Împreună, vom crea un lucru incontestabil care alimentează fluxurile, generează faimă și impactează schimbări reale.”
Sub conducerea lui Ott, Cornett și acum a lui Dattalo, Havas Chicago adoptă o abordare creativă distinctivă “high-low” – cuplând rigurozitatea strategică a gândirii de brand a unei agenții mari cu fluiditatea culturală, viteza și agilitatea unui magazin boutique orientat către feed-uri.
Havas Chicago face parte din Havas Creative Network, o rețea puternică de agenții creative formate din talente de top, interdisciplinare, răspândite în satele noastre global. Ca parte a Havas Creative North America, noi combinăm spiritul independent cu scala globală. Află mai multe pe site-ul nostru: www.chi.havas.com. Sursa: Havas Creative.
Acest titlu a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
Sursa si foto: www.prnewswire.com

Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!