Oficiul de Protecția Consumatorilor Tulcea a fost subiectul unor critici dure în ultima perioadă, cu privire la activitatea sa. Bilanțul activității desfășurate în intervalul 7 februarie – 7 martie 2025 ridică semne de întrebare cu privire la eficiența și relevanța acțiunilor desfășurate. Chiar dacă au existat controale și amenzi date conform planului stabilit, prima parte a răspunsului oficial evidențiază o distanțare de problemele reale ale consumatorilor din Tulcea. Această situație ridică întrebări cu privire la eficiența și orientarea priorităților instituției în beneficiul cetățenilor.
Sursa si Foto: infotulcea.ro
Acest articol a fost scris de inteligență artificială chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa

Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!