O cursă istorică în cadrul sezonului Fanatec GT World Challenge Europe Endurance Cup s-a desfășurat la Monza, Italia, și a adus o surpriză uriașă. Pentru prima dată în istoria seriei de curse, o mașină care nu concurează în clasa Pro a obținut victoria la general. Echipajul #30 BMW M4 GT3 al OQ by Oman Racing înscris de WRT, format din Jens Klingmann (Germania), Ahmad Al Harthy (Oman) și Sam De Haan (Marea Britanie), a triumfat în fața concurenței.
Cursa haotică de trei ore a fost marcată de coliziuni și incidente la start, iar ambele mașini ale echipei WRT au avut un deficit considerabil în primele minute. Cu toate acestea, datorită unei strategii remarcabile, ambele echipaje au reușit să se întoarcă spectaculos în plutonul fruntaș.
Jens Klingmann a fost sub presiune constantă din partea concurenței, dar a reușit să conducă spre victorie cu determinare și abilitate. Performanța echipajului #46 BMW M4 GT3, format din Raffaele Marciello, Maxime Martin și Valentino Rossi, a fost de asemenea notabilă, aceștia terminând pe locul al cincilea.
Cu toate acestea, nu toate echipele au avut parte de succes la Monza. ROWE Racing a avut o cursă dezamăgitoare, cu echipajul #98 BMW M4 GT3 fiind eliminat încă din calificări din cauza unui accident. În ciuda eforturilor depuse de echipajul #998 BMW M4 GT3, aceștia au întâmpinat probleme la schimbarea anvelopelor care i-au coborât în clasament.
Îți mai recomandăm
Pe de altă parte, Century Motorsport a sărbătorit un loc al doilea consistent în Bronze Cup, iar BMW Italia Ceccato Racing a obținut locul al nouălea în aceeași categorie.
Victoria surprinzătoare a echipei OQ by Oman Racing în fața concurenței din clasa Pro a adus un nou nivel de competitivitate și imprevizibilitate în cadrul GT World Challenge Europe, consolidând lupta pentru titlul general. Această cursă de la Monza va rămâne cu siguranță una memorabilă în istoria competiției., a transmis astăzi www.press.bmwgroup.com.
Bucureşti/Monza. A patra cursă din sezonul Fanatec GT World
Challenge Europe Endurance Cup, desfăşurată la Monza (Italia), a
însemnat scrierea unei pagini de istorie. Pentru prima dată în
istoria seriei de curse, o maşină care nu concurează în clasa Pro a
obţinut victoria la general. Câştigătorii senzaţionali au fost Jens
Klingmann (Germania), Ahmad Al Harthy (Oman) şi Sam De Haan (Marea
Britanie), echipajul #30 BMW M4 GT3 al OQ by Oman Racing înscris de
WRT. La sfârşitul cursei haotice de trei ore, trioul participant la
Bronze Cup a triumfat în faţa #32 BMW M4 GT3 pilotat de Sheldon van
der Linde (Africa de Sud), Dries Vanthoor şi Charles Weerts (ambii
Belgia). Acest lucru a însemnat nu doar o dublă pentru Team WRT, ci
şi o victorie în Pro Cup, asigurând puncte cruciale în clasamentul
general în lupta pentru titlul GT World Challenge Europe.
Dubla a fost cu atât mai extraordinară pentru că ambele maşini au
fost implicate în coliziuni la start şi au avut un deficit de aproape
un tur în câteva minute. Datorită unei strategii remarcabile, ambele
echipaje au revenit spectaculos în plutonul fruntaş în timpul cursei.
În ultimele tururi, Klingmann, aflat sub presiune imensă din partea
lui Vanthoor şi a modelului Ferrari de pe locul al treilea, a pilotat
spre victorie cu nervi de oţel. #46 BMW M4 GT3, al cărui echipaj a
fost format din Raffaele Marciello (Elveţia), Maxime Martin (Belgia)
şi Valentino Rossi (Italia), a avut şi el o performanţă puternică,
terminând pe locul al cincilea.
ROWE Racing a avut o cursă dezamăgitoare duminică. În calificări,
weekendul s-a încheiat pentru echipajul #98 BMW M4 GT3. Maxime Oosten
(Ţările de Jos) a pierdut controlul maşinii şi a lovit barierele de
anvelope. BMW M4 GT3 a fost atât de grav avariat încât pentru Oosten
şi cei doi coechipieri, Marco Wittmann (Germania) şi Robin Frijns
(Ţările de Jos), a devenit imposibil să ia startul în cursă. Oosten şi
Frijns i-au înlocuit pe piloţii obişnuiţi din IMSA, Philipp Eng
(Austria) şi Nick Yelloly (Marea Britanie), care au fost în acţiune la
Indianapolis (SUA). #998 BMW M4 GT3, pornit de pe locul al zecelea al
grilei, a avut o cursă remarcabilă timp de peste două ore şi a fost
chiar şi în poziţia de lider. Cu toate acestea, după o problemă la
schimbarea anvelopei, Max Hesse (Germania) – ultimul urcat în cockpit
– a trebuit să facă o oprire suplimentară. Acest lucru l-a coborât pe
el şi pe colegii săi, Augusto Farfus (Brazilia) şi Dan Harper (Marea
Britanie), mult în clasament.
Century Motorsport a sărbătorit un loc al doilea foarte consistent în
Bronze Cup datorită lui Jake Dennis, Darren Leung şi Toby Sowery (toţi
Marea Britanie). BMW Italia Ceccato Racing a concurat cu #15 BMW M4
GT3 la evenimentul său de casă şi a terminat pe locul al nouălea în
Bronze Cup.
Acest articol a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
Sursa si foto: www.press.bmwgroup.com
În plus, ar putea să-ți placă