Premiile American Advertising Awards sunt recunoscute pe scară largă ca fiind cea mai mare și cea mai reprezentativă competiție de acest gen. Campaniile trebuie să avanseze atât prin nivelurile locale, cât și regionale ale competiției cu trei trepte înainte de a deveni eligibile pentru premiul național. În total, doar 51 de ADDY-uri de aur au fost acordate printre profesioniști.
Chris Beresford-Hill, Directorul Creativ Global al BBDO, care a fost președintele competiției pentru Premiile Americane de Publicitate din acest an, a declarat: “Competiția în cadrul ADDY-urilor ne oferă șansa de a vedea cum stăm în comparație cu cei mai buni din afacere. Este incitant să măsurăm munca noastră în raport cu talentele de top din industrie și să învățăm din ceea ce fac ceilalți. Ne împinge pe toți să ne ridicăm nivelul.” El a adăugat: “Sunt încântat să văd atât de multă muncă excepțională fiind recunoscută prin ADDY-uri. Celebrarea acestor realizări nu numai că evidențiază creativitatea noastră, dar și întărește impactul publicității eficiente asupra succesului clienților noștri.”
Campania “The Other Hand” subliniază cum “99% dintre oameni mănâncă Cheetos cu mâna dominantă. Folosind cealaltă mână? Este un lucru specific Cheetos.” Este a doua oară în ultimii trei ani când munca pentru Cheetos de la Goodby Silverstein & Partners a câștigat premiul “Best of Show.”
În plus față de “Bests of Show” în general, alte campanii remarcabile recunoscute la ediția din acest an a American Advertising Awards includ:

– Premii speciale pentru Rise and Shine & Partners pentru “Supercuts Real Dumb Coupon” pentru Regis Corporation; Goodby Silverstein & Partners pentru “Ask Dali” pentru Muzeul Dali; și BBDO Worldwide pentru “Tail Orchestra” pentru Pedigree.
– Trei ADDY-uri Mosaic pentru munca care exemplifică un spirit de diversitate și incluziune au fost acordate Whiskey Design pentru “Artisan Remix Can Series” pentru Vine Street Brewing; Cannonball pentru “Superhero Project” pentru Superhero Project; și Harris Media Company pentru “When We Got the Call” pentru LifeCenter Organ Donor Network.
Puteți vizualiza aceste Premii Speciale, împreună cu toate lucrările câștigătoare, la americanadvertisingawards.com/winners.
Concluzionând, Beresford-Hill a spus: “Felicitări tuturor câștigătorilor Premiilor ADDY din acest an! Creativitatea și munca voastră exemplifică cel mai bun din industria noastră. Ați stabilit un standard ridicat pentru toți!”
Despre AAF:
Consiliul Director al AAF îndrumă și supraveghează evenimentele și inițiativele de marcă ale Federației, inclusiv Advertising Hall of Fame, Advertising Hall of Achievement, American Advertising Awards, Advertising Day on the Hill, Most Promising Multicultural Students Program și HBCUs for Advertising – toate servind cei peste 35.000 de membri profesioniști ai Federației la nivel național, peste 4.000 de studenți și educatori și peste 60 de membri corporativi care acoperă companii media și tech, advertiseri și agenții. Fondată în 1905, Federația Americană de Publicitate (AAF) acționează ca “Vocea Unificatoare pentru Publicitate”. Vizitați https://aaf.org/. Sursă: Federația Americană de Publicitate.
Acest titlu a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
Sursa si foto: www.prnewswire.com

Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!