Munchen / Mountain View
. Biroul de tehnologie BMW Group SUA din Mountain View prezintă o actualizare a cercetării cu Reality Labs Research de la Meta, demonstrând, pentru prima dată, capacitatea de a afișa cu acuratețe pasagerilor conținut stabil de realitate virtuală (VR) și realitate mixtă (MR) într-un mod rapid. mașină în mișcare, chiar și atunci când faceți viraj, treceți peste bare de viteză și accelerați. Prin integrarea sistemului de urmărire Meta Quest cu datele senzorului BMW, cercetătorii au permis o serie de experiențe stabile de jocuri, divertisment, productivitate și meditație „încuiate în mașină”.
Bucureşti/München/Mountain View. Biroul de tehnologie BMW Group SUA din Mountain View prezintă o actualizare a cercetărilor cu Reality Labs Research de la Meta, demonstrând, pentru prima dată, capacitatea de a afișa cu acuratețe pasagerilor conținut stabil de realitate virtuală (VR) și realitate mixtă (MR) -un automobil în mișcare rapidă, chiar și atunci când se parcurg drumuri cu viteză, se trece peste denivelări sau se accelerează. Prin integrarea sistemului de urmărire al Meta Quest cu date de senzori ale BMW, cercetătorii au permis sau serie de experiențe stabile de jocuri, divertisment, productivitate și meditație.
Claus Dorrer, directorul BMW Group Technology Office USA din Mountain View: „Este prea devreme a spune exact cum sau atunci când această tehnologie va ajunge în mâinile pentru solicitarea lor, dar nu imaginăm o serie de scenarii de utilizare posibile pentru dispozitivele XR din automobile – de la asistența conducătorului în localizarea mașinii într-o parcare aglomerată până la alertarea. asupra pericolelor de pe drum și la apariția unor informații importante despre starea automobilului. Implicațiile pentru ochelarii AR și dispozitive VR viitoare – atât pentru pasageri, cât și pentru conducători – sunt promițătoare. Parteneriatul de cercetare cu Meta nu va permite să descoperim cum ar putea fi experienţele XR captivante în viitor, în interiorul automobilului, şi să fim în avanposturile integrării perfecte a unor astfel de dispozitive în maşini.”
Prototipul de verificare al conceptului trece cu bine peste principalele provocări tehnice
Căștile VR folosesc camere și senzori de mișcare pentru a-și înțelege poziția exactă, astfel atunci când utilizatorii își doresc mișcă capul sau se uită în jur, conținutul virtual rămâne stabil. Cu toate acestea, în automobilele care se mișcă rapid, senzorii căștilor sunt confuzi din cauza semnalelor conflictuale ale mișcării dispozitivului în interiorul mașinii și mișcarea mașinii în mediul său. Mai simplu spus, senzorii de mișcare percep mișcarea, dar camerele nu înregistrează acceași mișcare relativ la interiorul mașinii.
This nepotrivire înseamnă că dispozitivele VR de astăzi nu pot afișa conținut virtual stabil atunci când sunt folosite în interiorul unui automobile care se mișcă rapid, în special dacă acesta accelerează, virează rapid sau întâlnește denivelări pe drum.
a rezolva această provocare, cercetătorii BMW și Meta au colaborat pentru a încorpora pentru a face din matricea de senzori a unui automobile BMW în sistemul de urmărire al Meta Quest Pro. Acest lucru a permis sistemul de urmărire să calculeze simultan locația dispozitivului în raport cu interiorul automobilului și mișcarea automobilului, permițându-i să ancoreze cu precizie obiecte virtuale într-o mașină în mișcare și experiențe VR și MR demo convingătoare pentru pasageri.
Richard Newcombe, vicepreşedinte de cercetare ştiinţifică, Reality Labs Research: “Prototipul nostru de cercetare arată că putem permite experiențe distractive și confortabile pentru pasageri, care sunt ancorate de mașină în sine, inclusiv jocuri VR și MR, divertisment, productivitate și chiar capacități de meditație. Tehnologia are potenţialul de a transforma modul în care putem interacţiona. în siguranță cu mediul nostru în timp ce călătorim și, pe măsură ce progresăm într-un conținut de încredere stabil, pe drumul către ochelari AR, sperăm că pasagerii vor putea vedea lucruri precum marcaje pentru repere, restaurant, locuri de interes și multe altele. “
Combinarea datelor de mișcare generate de automobil cu capacități senzorului de la căștile XR ne-a permis să reducă mișcarea automobilului și să urmăm mai precis mișcarea căștii într-o mașină. În schimb, acest lucru nu-a permis să redăm conținut care este sincronizat cu mișcarea automobilului în timp real, atât în interiorul, cât și în exteriorul mașinilor la viteze mari, indiferent dacă automobilul se află pe o stradă dreaptă și plană sau pe un drum. accidentat, cu viraje strânse.
Acest prototip de test al conceptului demonstrează o gamă completă de mișcări ale unei persoane în mașină (cunoscută sub numele de șase grade de libertate) și o experiență XR care calculează simultan locația căștilor în raport cu mașina și locația mașinii în mișcare față de mediu prin integrare. cu senzorii maşinii.
BMW Group a avut succes în dezvoltarea tehnologiilor digitale, cum ar fi accesul la automobil bazat pe cheia digitală, și în promovarea standardizării industriilor pentru astfel de inovații. Rețeaua globală de birouri tehnologice a companiilor a fost crucială în lansarea unor astfel de proiecte de inovație. BMW Group este deschis să includă parteneri suplimentare pentru a atinge obiectivul de a crea un standard industrial pentru conectarea dispozitivelor electronice de consum XR la automobile. Pentru potenţiala dezvoltare de serie, BMW Group se angajează să respecte principiul confidenţialităţii prin design. Aceasta înseamnă că, în dezvoltarea tuturor caracteristicilor digitale, BMW Group ia măsuri pentru a se asigura că datele sunt protejate și procesate în siguranță, în conformitate cu cerințele de confidenţialitate a datelor, prin intermediul procesului de stabilitate, pe toate pieţele în care operează compania.
Link către proiectul Meta proiect Reality Labs despre.
Prototipul de dovadă a conceptului depășește provocările tehnice cheie.
Căștile VR folosesc camere și senzori de mișcare pentru a înțelege poziția lor exactă, astfel încât atunci când utilizatorul își mișcă capul sau se uită în jur, conținutul virtual rămâne stabil. Cu toate acestea, în vehiculele cu mișcare rapidă, senzorii căștilor sunt confuzi de semnale conflictuale de la mișcarea dispozitivului în interiorul mașinii și mișcarea vehiculului în lume. Mai simplu spus, senzorii de mișcare ai căștii cred că se mișcă, dar camerele sale cred că stă nemișcat atunci când se uită la interiorul mașinii.
Această nepotrivire înseamnă că căștile VR de astăzi nu pot afișa conținut virtual stabil atunci când călătoresc în interiorul unui vehicul cu mișcare rapidă, în special dacă vehiculul accelerează, viră rapid sau întâlnește denivelări pe drum.
Pentru a rezolva această provocare, cercetătorii BMW și Meta au colaborat pentru a încorpora informațiile din matricea de senzori a unei mașini BMW în sistemul de urmărire al unui Meta Quest Pro. Acest lucru a permis sistemului de urmărire să calculeze simultan locația dispozitivului în raport cu mașina și locația mașinii în mișcare față de lume, permițându-i să ancoreze cu precizie obiecte virtuale la o mașină în mișcare și experiențe demo pentru pasageri VR și MR.
Richard Newcombe, vicepreședinte al științei cercetării, Reality Labs Research: „Prototipul nostru de cercetare arată că putem permite experiențe distractive și confortabile pentru pasageri, care sunt ancorate de mașină în sine, inclusiv jocuri VR și MR, divertisment, productivitate și chiar capacități de meditație. Tehnologia are potențialul de a transforma modul în care putem interacționa în siguranță cu mediul nostru în timp ce călătorim și, pe măsură ce progresăm într-un conținut fiabil blocat în lume, pe drumul către ochelari AR, sperăm că pasagerii vor putea vedea lucruri precum markere. pentru repere, restaurante, locuri de interes și multe altele.”
Combinarea datelor de mișcare generate de vehicul cu capabilitățile senzorului căștilor XR ne-a permis să scădem mișcarea vehiculului și să urmărim mai precis mișcarea căștii într-un vehicul. Acest lucru ne-a permis, la rândul său, să redăm conținut care este sincronizat cu mișcarea vehiculului în timp real, atât în interiorul, cât și în exteriorul vehiculului, la viteze mari, indiferent dacă vehiculul se află pe o stradă plană, dreaptă sau pe un drum accidentat, cu viraje ascuțite.
Acest prototip dovadă de concept demonstrează o gamă completă de mișcări ale unei persoane în mașină (cunoscută sub numele de șase grade de libertate) și o experiență XR care calculează simultan locația unui set cu cască în raport cu mașina și locația mașinii în mișcare față de lume prin integrarea cu senzorii mașinii.
BMW Group a avut succes în dezvoltarea tehnologiilor digitale, cum ar fi accesul la vehicule bazat pe cheia digitală, și în promovarea standardizării industriei pentru astfel de inovații. Rețeaua globală de birouri tehnologice a companiei a fost crucială în lansarea unor astfel de proiecte de inovație. BMW Group este deschis să includă parteneri suplimentari pentru a atinge obiectivul de a crea un standard industrial pentru conectarea dispozitivelor electronice de consum XR la vehicule. Pentru dezvoltarea potențială a seriei, BMW Group se angajează să respecte principiul confidențialității prin proiectare. Aceasta înseamnă că, în dezvoltarea tuturor caracteristicilor digitale, BMW Group ia măsuri pentru a se asigura că datele clienților sunt protejate și procesate în siguranță în conformitate cu cerințele de confidențialitate a datelor prin intermediul proceselor stabilite – pe toate piețele în care operează compania.
Link către informațiile Meta Reality Labs despre proiect.
Sursa si foto: www.press.bmwgroup.com
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin@stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!