Modernizarea liniei de cale ferată Caransebeș – Timișoara – Arad, Lotul 1 Caransebeș – Lugoj intră într-o nouă etapă

BY: stiridinromania.ro In Actualitate, STIRILE ZILEI

Proiectul de modernizare a liniei de cale ferată Caransebeș – Timișoara – Arad, cu o lungime totală de 162 km, a intrat într-o nouă etapă. Au fost demarate lucrările pregătitoare pe Lotul 1 Caransebeș – Lugoj.

Astfel, acest tronson se alătură celor trei loturi aflate deja în execuție, în cadrul unui amplu proiect va permite trenurilor de călători atingerea unei viteze de circulație de până la 160 km/h, iar celor de marfă, 120 km/h.

Potrivit CFR Infrastructură Timișoara, în acest moment, în stațiile Caransebeș, Caransebeș Triaj, interval Găvojdia – Căvăran, se realizează următoarele intervenții:

  • Taierea vegetației din zona feroviara
  • Relocarea și protejarea cablurilor FOA și a utilitățiilor
  • Săpături în vederea scoaterii suprastructurii vechi
  • Realizarea diagnosticului arheologic intruziv
  • Aprovizionarea cu materiale și realizarea de depozite logistice
  • Realizarea de drumuri tehnologice

Amintim, Lotul 1 Caransebeș – Lugoj are o lungime de 39,56 km și cuprinde 6 Stații CF: Caransebeș, Zăgujeni, Căvăran, Jena, Găvojdia, Tapia și 12 poduri.

Valoarea contractului este de 1.344.719.352,20 lei fără TVA. Termenul estimat de finalizare este 15.07.2027.

Lucrează Asocierea S.C. Alston Transport S.A., Arcada Company S.A. şi S.C. Euro Construct Trading 98 S.R.L., denumită “Asocierea Rail Works” cu lider SC Alstom Transport SA.

Un nou proiect de modernizare a liniei de cale ferată Caransebeș – Timișoara – Arad a intrat într-o nouă etapă, odată cu demararea lucrărilor pregătitoare pe Lotul 1 Caransebeș – Lugoj. Acest tronson se alătură celorlalte trei loturi aflate deja în execuție, în cadrul unui proiect amplu ce va permite trenurilor de călători atingerea unei viteze de circulație de până la 160 km/h, iar celor de marfă, 120 km/h.

CFR Infrastructură Timișoara a anunțat că în prezent se desfășoară mai multe intervenții în stațiile Caransebeș, Caransebeș Triaj, intervalul Găvojdia – Căvăran. Printre acestea se numără tăierea vegetației din zona feroviară, relocarea și protejarea cablurilor FOA și a utilitățiilor, săpături pentru scoaterea suprastructurii vechi, realizarea diagnosticului arheologic intruziv, aprovizionarea cu materiale și realizarea de depozite logistice, precum și realizarea de drumuri tehnologice.

Lotul 1 Caransebeș – Lugoj are o lungime de 39,56 km și cuprinde 6 stații CF: Caransebeș, Zăgujeni, Căvăran, Jena, Găvojdia, Tapia și 12 poduri. Valoarea contractului pentru acest lot este de 1.344.719.352,20 lei fără TVA, iar termenul estimat de finalizare este 15.07.2027.

Lucrările sunt efectuate de Asocierea S.C. Alston Transport S.A., Arcada Company S.A. și S.C. Euro Construct Trading 98 S.R.L., cunoscută sub denumirea de “Asocierea Rail Works”, cu lider SC Alstom Transport SA. Modernizarea acestei linii de cale ferată va contribui semnificativ la îmbunătățirea infrastructurii de transport feroviar din zona respectivă și va facilita circulația trenurilor cu o viteză sporită, atât pentru călători, cât și pentru transportul de mărfuri.

Sursa: www.sursadevest.ro


Acest articol a fost scris de inteligență artificială chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa

 În plus, ar putea să-ți placă
Loading RSS Feed

Donează Știri din RO

Recomandari STIRIdinROMANIA.ro

Cristina Traila se delimitează public de Mihai Barbu, în plin scandal Bogos. Cei doi au venit împreună la Vaslui și au făcut campanie „umăr la umăr”

Ruptura în PNL Vaslui: Traila se delimitează clar

Un scandal politic de amploare a izbucnit în jurul liderului PNL Vaslui, Mihai Barbu, plasat sub control judiciar în...

Read More...

Lucrări de conectare în două localități din județ

Aquatim anunță lucrări, în două localități din județ. Astfel, mâine, între orele 9:00-13:00, se va întrerupe alimentarea cu apă...

Read More...

Ghici cine culege bumbac în Asia Centrală? Studenții, funcționarii și profesorii tadjici, turkmeni și uzbeci fac „muncă voluntară” la câmp

În mod normal, Hurmatoi își petrece zilele la medpunkt, un dispensar rural cu un singur etaj, unde face injecții,...

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

CAPTCHA ImageChange Image

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu

stiri & ziare online