Wego, aplicația de călătorie numărul 1 și cea mai mare piață online de călătorii din Orientul Mijlociu și Africa de Nord (MENA), s-a asociat cu Autoritatea de Turism a Thailandei (TAT) pentru a stârni un interes proaspăt pentru una dintre destinațiile asiatice preferate din regiune, Thailanda.
Această alianță strategică își propune să amplifice conștientizarea cu privire la ofertele turistice diverse ale Thailandei, încurajând călătorii din întreaga regiune GCC și MENA să se întoarcă și să-și reînchipuie experiența în Țara Zâmbetului. Campania se va concentra pe povestiri care evidențiază descoperiri noi dincolo de punctele de atracție tradiționale din Thailanda, invitând călătorii să exploreze sanctuarele de wellness, retragerile spirituale, călătoriile culinare și escapadele de ecoturism ale țării.
Mamoun Hmidan, Chief Business Officer la Wego, a declarat: “Thailanda a fost de mult timp o destinație de top pentru călătorii din MENA, iar astăzi, este mai mult decât o evadare la plajă. De la retragerile de vindecare holistică din Chiang Mai la săriturile de insule din Krabi și traseele culinare din Bangkok, Thailanda evoluează într-o destinație care se adresează atât exploratorilor, familiilor, cât și căutătorilor de lux. Prin această colaborare, ne propunem să împărtășim povești nespuse ale Thailandei care rezonază cu aspirațiile călătorilor de astăzi, cei care caută cultură, confort și conexiune.”
Colaborarea va aduce cu sine campanii personalizate pe platformele digitale, mobile și sociale, prezentând experiențe autentice, itinerarii prietenoase pentru familii și oferte de călătorie create pentru a atrage publicul vorbitor de limba arabă și exploratorii mileniali.

Ahman Mad-adam, Directorul Autorității de Turism a Thailandei (TAT) Dubai Office, a declarat: “Pozitia de lider a Wego în MENA îi face partenerul perfect pentru a da viață la ‘Amazing Thailand’ pentru călătorii din Orientul Mijlociu. În 2025, lansăm cu mândrie ‘Anul Turismului și Sportului Mare al Thailandei Uimitoare’ pentru a evidenția amestecul nostru de moștenire, wellness și lux modern. De la turismul halal la experiențele culturale și sportive imersive, Thailanda este pregătită să îi întâmpine pe vizitatori cu căldură și momente de neuitat. Experiențele noastre ‘5 Trebuie să Faci’ – Trebuie să Gusti, Trebuie să Încerci, Trebuie să Cumperi, Trebuie să Cauti și Trebuie să Vezi – îi invită pe călători să exploreze Thailanda în moduri mai profunde și mai semnificative.”
Thailanda rămâne una dintre destinațiile cele mai accesibile și primitorare pentru călătorii din MENA, oferind acces fără viză sau la sosire pentru cetățenii multor țări din regiune, împreună cu o infrastructură solidă pentru restaurantele prietenoase cu halal, facilități de rugăciune și servicii vorbitoare de limba arabă.
Cu apel pe tot parcursul anului, luxul accesibil și un accent reînnoit pe turismul durabil și responsabil, Thailanda se poziționează ca o destinație de top pentru 2025 și dincolo de aceasta, iar Wego este mândru să ajute la conducerea acelei călătorii.
Acest titlu a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
Sursa si foto: www.prnewswire.com

Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!