Rețele Electrice Dobrogea, parte a grupului PPC, este responsabilă de gestionarea rețelelor de distribuție a energiei electrice în județele Constanța, Tulcea, Călărași și Ialomița. PPC Group este un jucător important în domeniul energiei în Europa de Sud-Est, având o capacitate instalată totală de 11,8 GW și furnizând aproximativ 40 TWh de energie anual. Compania este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind aproximativ 8,7 milioane de clienți. Rețele Electrice Dobrogea a înregistrat în 2022 o durată medie a întreruperilor neprogramate mai mică decât media națională, datorită investițiilor în dezvoltarea și modernizarea rețelei de distribuție. Operatorul de distribuție a investit în tehnologie modernă pentru a îmbunătăți calitatea serviciului și a reduce întreruperile. În plus, au fost efectuate lucrări de modernizare în județele Tulcea, Ialomița, Constanța și Călărași, contribuind la îmbunătățirea serviciului de distribuție pentru clienți. Compania rămâne disponibilă pentru clienți prin diverse canale de comunicare și încurajează feedback-ul și reclamațiile.
Rețele Electrice Dobrogea (companie parte a grupului PPC, denumită anterior E-Distribuţie Dobrogea) este noua denumire a companiei care gestionează rețelele de distribuție a energiei electrice în județele Constanța, Tulcea, Călărași și Ialomița.
PPC Group este un jucător cheie în domeniul energiei în Europa de Sud-Est. PPC are o capacitate instalată totală de 11,8 GW din termocentrale și hidrocentrale, precum și din instalații de energie regenerabilă generând în total, la nivel anual, aproximativ 20 TWh.
Îți mai recomandăm
PPC Group este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind aproximativ 8,7 milioane de clienți în total, furnizând aproximativ 40 TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. De mai bine de 70 de ani, PPC este liderul industriei energetice grecești, contribuind în mod semnificativ la procesul de electrificare a țării.
Datorită investițiilor constante în dezvoltarea și modernizarea rețetelei de distribuție a energiei electrice, E-Distribuție Dobrogea, actuala Rețele Electrice Dobrogea, a înregistrat în 2022 o durată medie a întreruperilor neprogramate per client/an de 92,32 minute, în timp ce media la nivel național a fost de 108,25 minute. Vom continua să lucrăm și să investim, astfel încât timpul petrecut de clienții noștri fără energie electrică să scadă și mai mult.
Operatorul de distribuție a investit în mod constant în tehnologie modernă, pentru a îmbunătăți calitatea serviciului de distribuție, pentru a reduce întreruperile și pentru a putea depista și remedia cât mai rapid eventualele incidente.
Astfel, în județul Tulcea putem aminti lucrările realizate în vederea îmbunătățirii calității serviciului de distribuție în localitățile Plauru și Gorgova, montarea de contoare inteligente care permit citirea de la distanță a consumului de energie electrica, lucrări de întreținere pe liniile de medie și joasă tensiune, trecerea unei linii electrice aeriene de joasă tensiune în subteran, în municipiul Tulcea, dar și proiecte dedicate zonei Delta Dunării.
În județul Ialomița, lucrările de modenizare a rețelelor de joasă tensiune din localitatea Mihail Kogălniceanu, precum și modernizarea liniei aeriene de medie tensiune din localitatea Fierbinți au dus la îmbunătățirea serviciului de distribuție de energie electrică pentru clienții din zonă.
În județul Constanța au fost efectuate lucrări ample de modernizare a rețelelor de medie tensiune, efectuându-se trecerea de la 10kV la 20kV, ceea ce inseamna creșterea capacității de distribuție și racordare a retelei de medie tensiune, contribuind la îmbunătățirea calității serviciului de distribuție pentru peste 5.500 de clienți din zona Eforie. De asemenea, în județul Călărași au fost modernizate liniile electrice aeriene de joasă tensiune Cuza Vodă și Ceacu, precum și linia de medie tensiune Sticleanu, aceste lucrări având un impact în viața a peste 7000 de clienți.
Rămânem în continuare alături de clienții noștri, prin toate canalele de comunicare puse la dispoziția lor și suntem deschiși la orice sugestii sau reclamații ar avea. Pentru a lua legătura cu compania, clienții din județele Călărași, Constanța, Ialomița și Tulcea pot suna la 0800.070.555. Numerele de tip TelVerde din call-centerele tehnice sunt disponibile 24h/7 și sunt apelabile gratuit de pe teritoriul național. De asemenea, ca parte a programului de digitalizare, detalii despre alimentarea cu energie electrică sunt disponibile și pe pagina https://www.e-distributie.com/ro/intreruperi-curent.html.
Acest articol a fost scris de inteligență artificială chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
Precizări: Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!
Primăria municipiului Galați a scos în licitație contractul pentru extinderea, reabilitarea, modernizarea și dotarea Secției de Recuperare Neuropsihomotorie din...
Primăria municipiului Galați a scos în licitație contractul pentru extinderea, reabilitarea, modernizarea și dotarea Secției de Recuperare Neuropsihomotorie din...
Subsemnata, Gabriela-Violeta IORDĂCHIȚĂ, președintele Organizatiei Județene Galați a Partidului S.O.S. ROMÂNIA, din data de 28.06.2022 și Secretar al Comitetului...
Folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informații despre dispozitiv. Facem acest lucru pentru a îmbunătăți experiența de navigare și pentru a afișa anunțuri personalizate. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului pot afecta negativ anumite caracteristici și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul sunt strict necesare în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.