Organizația de Management al Destinației Timișoara (OMD) împreună cu Primăria Timișoara și cu sprijinul Ambasadei României la Berlin va organiza miercuri, 3 iulie, în capitala Germaniei, un eveniment de promovare turistică a Timișoarei.
Primarul Dominic Fritz, care este și președintele OMD, a subliniat importanța turismului pentru dezvoltarea orașului în următorii ani, evidențiind eforturile deja depuse pentru promovarea Timișoarei ca destinație turistică atât în țară, cât și în străinătate. Colaborarea cu Ambasada României la Berlin este un pas important în consolidarea imaginii orașului ca destinație de neratat.
În cadrul evenimentului, va fi prezentată oferta turistică a Timișoarei, iar participanții vor avea ocazia să afle mai multe despre atuurile orașului. De asemenea, se va organiza o degustare de produse culinare tradiționale din zona Timișoarei și Banatului, iar seara se va încheia cu un concert susținut de trupa timișoreană Horia Crisovan & Band.
OMD Timișoara, cu sprijinul asociatiei patronale HORETIM, își propune să mențină atenția asupra orașului și să convingă potențialii vizitatori că merită să îl descopere. De asemenea, se dorește atragerea turiștilor nu doar pentru scurte vizite, ci și pentru sejururi mai lungi, pentru a descoperi în profunzime cultura și gastronomia locului.
Îți mai recomandăm
Conform datelor furnizate de unul dintre principalii procesatori de plăți cu carduri bancare, cei mai mulți turiști străini care au vizitat Timișoara anul trecut provin din Germania, Marea Britanie, Italia și Serbia. Atracțiile culturale ale orașului sunt cele mai apreciate de către aceștia, care petrec în medie 2,5 zile în Timișoara.
OMD Timișoara a reprezentat orașul la mai multe evenimente internaționale de turism în ultimele luni, cu scopul de a atrage atenția publicului interesat de călătorii de afaceri sau vacanțe. Eforturile depuse vor contribui la consolidarea poziției Timișoarei pe harta destinațiilor turistice europene, subliniind diversitatea și bogăția culturală și gastronomică a orașului.
Sursa: www.impactpress.ro
Foto: Impactpress.ro
Organizatia de Management al Destinatiei Timisoara (OMD) impreuna cu Primaria Timisoara si cu sprijinul Ambasadei Romaniei la Berlin va organiza miercuri, 3 iulie, in capitala Germaniei, un eveniment de promovare turistica a Timisoarei.
“Turismul este in top 5 prioritati pentru dezvoltarea Timisoarei in urmatorii ani. Avem deja o organizatie a orasului care se ocupa de promovarea Timisoarei ca destinatie turistica, atat in tara, cat si in strainatate.
Prezenta Timisoarei in marile capitale europene face parte din strategia noastra de consolidare a imaginii orasului nostru ca destinatie de neratat. E un program pe care l-am inceput inainte de anul Capitalei Culturale si pe care il continuam. Ii multumesc Excelentei Sale, doamna ambasador, Adriana Stanescu, pentru deschiderea si entuziasmul in promovarea Timisoarei”, spune primarul Dominic Fritz, care este si presedintele OMD.
In cadrul evenimentului, primarul Dominic Fritz le va vorbi participantilor despre atuurile Timisoarei, iar reprezentantii OMD vor oferi detalii privind oferta turistica si vor raspunde la intrebari celor interesati sa ne viziteze orasul. In cadrul evenimentului va avea loc o degustare de produse culinare traditionale zonei Timisoarei si Banatului. Seara se va incheia cu un concert al trupei timisorene Horia Crisovan & Band.
Evenimentul se desfasoara cu sprijinul asociatiei patronale HORETIM, care alaturi de Primaria Municipiului Timisoara este membru fondator al OMD Timisoara.
“In ultimii ani Timisoara este prezenta atat in topurile oraselor care merita vizitate, dar si in ofertele agentiilor de turism din strainatate. Vedem o crestere a interesului jurnalistilor straini pentru Timisoara. Vrem sa mentinem constanta atentia potentialilor vizitatori si sa-i convingem ca merita sa vina la Timisoara. Scopul nostru nu e doar sa atragem noi turisti, ci si sa ii convingem pe cei care vin ca ai ce sa faci la Timisoara in sejururi mai lungi. La Berlin prezentam doua din atuurile turistice ale Timisoarei: cultura si gastronomia locului”, spune Laura Boldovici, director al OMD Timisoara.
Conform datelor furnizate de catre unul din principalii procesatori de plati cu carduri bancare, cei mai multi turisti straini care au venit la Timisoara anul trecut sunt din Germania, Marea Britanie, Italia si Serbia. In medie, turistii straini petrec la Timisoara 2,5 zile si sunt atrasi in special de oferta culturala a orasului.
Municipiul Timisoara a demarat in urma cu 2 ani un program de promovare a Timisoarei in capitalele europene, in orasele infratite si in cele cu care are relatii stranse de colaborare. Doar in ultimele sase luni, OMD a reprezentat Timisoara la cinci targuri si expozitii de turism (Bucuresti, Berlin, Viena, Paris si Frankfurt), cu public interesat atat de business, cat si pentru vacante. (Laura Boldovici, manager Destinatie OMD Timisoara)
Acest articol a fost scris de inteligență artificială chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
În plus, ar putea să-ți placă
Precizări: Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Mai multe gasiti pe pagina de
Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la
admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de
Facebook stiridinromania.ro!