Miracolul din 2005: Carlsberg lanseaza un nou produs si un film cu legendele Liverpool FC

BY: stiridinromania.ro In Magazin

Carlsberg lansează o ediție limitată a Miracle Can pentru a marca aniversarea a 20 de ani de la Miracle of 2005, considerat adesea cel mai bun meci de fotbal din istorie. În această seară memorabilă din Istanbul, Liverpool FC a reușit să revină de la un deficit de 3-0 la pauză pentru a câștiga trofeul într-o lovitură de departajare plină de suspans. Această experiență rămâne întipărită în memoria fanilor clubului Liverpool.

Miracle Can, cu design-ul său distinctiv în culorile Liverpool FC și Carlsberg verde, îi poartă pe fani printr-o călătorie nostalgică prin momentele înălțătoare și dezamăgirile trăite în acea noapte din Istanbul acum 20 de ani. Aceasta este decorată cu timpi care evidențiază momentele semnificative ale meciului, permițând băutorilor să retrăiască emoția din acea seară memorabilă, inclusiv extazul fanilor la fluierul final după revenirea miraculoasă a clubului.

Pentru a marca lansarea Miracle Can, producătorul danez a reunit legende ale Liverpool FC precum Jerzy Dudek, Sami Hyypiä și Vladimír Šmicer pentru un scurtmetraj. Filmul începe cu Miracle Can rulând pe linia de producție în timp ce Hyypiä deschide cu o versiune operatică a cântecului Allez Allez Allez, apoi trecând la Šmicer care sărută cutia ca și cum am fi în 2005 din nou. În cele din urmă, imitând momentul culminant din Istanbul acum două decenii, cutia se aruncă de pe bandă pentru a se așeza în mănușile lui Jerzy Dudek, aceleași mănuși pe care le purta acum 20 de ani în acea noapte.

Miracle Can va fi lansată mai întâi în Regatul Unit pe 8 mai, iar suporterii vor putea obține această cutie specială din magazine selecte pentru a retrăi magia acelei nopți de neuitat acum două decenii, înghițitură cu înghițitură. Filmul scurt va apărea pe rețelele de socializare, pe video online, în comerțul electronic și în comunicările interne, precum și prin activările din magazine și punctele de vânzare.

Îți mai recomandăm
Loading RSS Feed

Carlsberg a fost mândru să fie alături de Liverpool FC încă din 1992, iar cu un nou acord semnat în 2023, această parteneriat iconic este setat să continue cel puțin până în 2034. De-a lungul celor trei decenii, cele două entități au fost inseparabile, împărtășind triumfuri, rezistând provocărilor și devenind adânc înrădăcinate în ADN-ul fiecăruia. Printre multele momente de neuitat, puține strălucesc mai puternic decât Miracle of 2005.

Impulsat de angajamentul de a-i aduce pe fani mai aproape de momentele care contează, campania Miracle of 2005 a producătorului danez continuă tradiția de a oferi ce este mai bun pentru fanii Liverpool FC.

Louise Bach, Director Global de Sponsorizare la Carlsberg, a declarat: “La Carlsberg, suntem mândri de parteneriatul nostru de peste 30 de ani cu Liverpool FC. A fost o călătorie incredibilă, iar suntem mereu în căutarea modalităților de a aduce mai multe persoane mai aproape de magia fotbalului. Miracle of 2005 a fost un moment care va rămâne întipărit în memorie, motiv pentru care am dorit să sărbătorim această aniversare cu Miracle Can, creat cu dragoste pentru suporterii pasionați. Sperăm că va aduce noroc și rezultate excelente pentru sezoanele viitoare. Pot exista din nou miracole? Probabil.”

Pentru mai multe informații despre Miracle Can, vă rugăm să accesați următorul link.

  • To commemorate what is often hailed as the best football match of all time Carlsberg has released a limited-edition Miracle Can and short film starring Liverpool FC legends  
  • On sale from 8th May, the Miracle Can will be available in select retailers with more information available here

COPENHAGEN, Denmark, May 8, 2025 /PRNewswire/ — As a long-time sponsor of Liverpool FC, Carlsberg is releasing a limited-edition can – the Miracle Can –  to mark the 20th anniversary of the Miracle of 2005, often hailed as the best match of all time. The 2005 epic match saw Liverpool FC overcome a 3-0 deficit at halftime to ultimately lift the trophy following a nerve-wracking penalty shootout. It is now forever etched in the memories of Liverpool FC fans. 

The Miracle Can’s striking Liverpool FC red and Carlsberg green design takes fans on a reminiscent journey through the highs and lows felt on that night in Istanbul 20 years ago. It’s adorned with time stamps linking back to notable moments during the match so drinkers can relive the emotion two decades on, including the utter elation from fans at the final whistle after the club’s miraculous comeback.

To mark the launch of the Miracle Can, the Danish brewer has reunited Liverpool FC legends Jerzy Dudek, Sami Hyypiä and Vladimír Šmicer for a short film. 

The film sees the Miracle Can rolling down the production line as Hyypiä opens with an operatic version of Allez Allez Allez, it then cuts to Šmicer giving the can a kiss of luck like it’s 2005 all over again. Finally, mimicking the crescendo in Istanbul twenty years ago, the can shoots off the conveyor belt to nestle in the gloves of Jerzy Dudek, the same gloves he wore 20-years ago on that night. The same gloves behind the wonder double-save that kept Liverpool FC in the game in the final minutes.

Launching first in the UK 8 May, supporters will be able to get their hands on the Miracle Can from select retailers and relive the magic of that unforgettable night two decades ago, one sip at a time. 

The short film will appear across social media, online video, e-commerce and internal communications, as well as through in-store and outlet activations.

Carlsberg has proudly stood alongside Liverpool FC since 1992, and with a new agreement signed in 2023, this iconic partnership is set to continue until at least 2034. Over the past three decades, the two have been inseparable, sharing triumphs, enduring challenges, and becoming deeply woven into each other’s DNA. Among the many unforgettable moments, few shine brighter than the Miracle of 2005.

Driven by a commitment to bringing fans closer to the moments that matter, the Danish brewer’s Miracle of 2005 campaign continues its tradition of delivering the very best for Liverpool FC fans.

Louise Bach, Global Sponsorship Director at Carlsberg, said: “At Carlsberg, we’re beyond proud of our 30+ year partnership with Liverpool FC. It’s been an incredible journey, and we’re always looking for ways to bring more people closer to the magic of the beautiful game. 

“The Miracle of 2005 was a moment that will remain forever engrained in our memories, which is why we wanted to celebrate this anniversary with the limited-edition Miracle Can, co-created with love for passionate supporters. Here’s to hoping it brings some good luck and great results for the future seasons. Can miracles strike again? Probably.”

For further information on the Miracle Can, please find more information on this link.

About Carlsberg Group:

Established in 1847 by brewer J.C. Jacobsen, the Carlsberg Group is one of the leading brewery groups in the world, with an attractive portfolio of beer and other beverage brands. With over 30.000 employees, and with a presence in more than 125 markets, the Group has a purpose of brewing for a better today and tomorrow. Doing business responsibly and sustainably supports that purpose – and drives the efforts to deliver value for shareholders and society. For further information, visit carlsberggroup.com 

CREDITS 






PRODUCTION

new—land 

COMPANY 




Director

Tore Frandsen

Executive 




Producer 

Sara Samsøe & Thor Brammer Jacobsen



Producer 

Joi Persson 



Production

Julie Seifert  

Manager 




Production

Ida Elena Lindemann  

Assistant 


CREATIVE

Worth Your While 

AGENCY 




Creative Director

Tim Pashen 



Creative Director

Lukas Lund 



Account Manager

Celina Ranum Aagaard

Creative 

Alexander Winge Leisner

PRODUCTION INFO




DOP 

Jasper Spanning / AOA 

1st AD

Tue Czajkowski

1st AC

Frederik Haslund

2nd AC 

Vilas Marstrand

Q Take 

Sospeter Nganga 

BTS & Stills photographer

Ludvig Frøkjær Thomsen



Stylist & HMUA 

Pernille Holm  

Stylist Assistant  

Rita Holm / Artbook

Stylist Assistant  

Selma Holm Riis / Artbook



Casting 

Saskia Skeel Fahlsten / Another Casting
Company 

 



Set-Designer

Martin Johannesen & Lars Søgaard / Van Horn  



Grip 

Christian Brøndum 



Gaffer 

Viggo Grumme  

Best Boy 

Gabriel Stefan

Electrician  

Christoffer Rømer

Runner  

Marcus Kahr

CAST 




Former Liverpool Player

Jerzy Dudek 

Former Liverpool Player

Vladimír Šmicer  

Former Liverpool Player

Sami Hyypiä 



Girl in shop  

Agency 

 

Amanda Krebs  

Saskia Skeel Fahlsten / Another
Casting Company 



Commentator #1 

Agency 

 

Frantz Dupis 

Saskia Skeel Fahlsten / Another
Casting Company 



Commentator #2 

Agency 

 

Thomas Jean Nielsen  

Saskia Skeel Fahlsten / Another
Casting Company 



Lookalike 

Agency 

 

Rasmus Munkner  

Saskia Skeel Fahlsten / Another
Casting Company 



POST PRODUCTION 




Editor 

Anders Jon / AOA 

Post Producer 

Pia Nellemose 

Colorist  

Oskar Larsson / Tint 

Sound design 

Kevin Koch / Chemistry Sound 

Commentator VO

Clive Tydesley 

Music Composer

Playhead  

VFX 

Mikael Pettersson & Felix Davrin / Tint

Photo: https://mma.prnewswire.com/media/2680371/Carlsberg_Group.jpg
Video: https://mma.prnewswire.com/media/2680372/Carlsberg_Group_1.mp4 



Acest titlu a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa

Sursa si foto: www.prnewswire.com

 În plus, ar putea să-ți placă
Loading RSS Feed

Recomandari STIRIdinROMANIA.ro

Riscă România soarta Greciei din anii 2010? Ce spun economiștii

O comparație între situația economică a României în 2025 și criza Greciei din 2010 evidențiază unele paralele îngrijorătoare, dar...

Read More...

De ce nu a mers Putin în Turcia? Ce ar avea de câștigat și de pierdut după ce a refuzat să discute cu Zelenski

Pentru o vreme, în vârtejul diplomației din această săptămână privind războiul Kremlinului împotriva Ucrainei, a părut că președintele ucrainean...

Read More...

Iranul propune crearea unui consorțiu de îmbogățire a uraniului pentru a-și salva programul nuclear

Iranul a făcut o propunere Statelor Unite și vecinilor săi arabi din Golful Persic în încercarea de a accelera...

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

CAPTCHA ImageChange Image

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu

stiri & ziare online