BMW Group demonstrează capacităţile de dezvoltare digitală la Centrul de Dezvoltare a Mobilităţii Viitorului

BY: stiridinromania.ro In Auto, STIRILE ZILEI
BMW Group demonstrează capacităţile de dezvoltare digitală la Centrul de Dezvoltare a Mobilităţii Viitorului

Do you need help? Please contact our support team from 9 to 17 CET via support.pressclub@bmwgroup.com.

PressClub Romania · Article.

Centrul de testare pentru sisteme de asistenţă şi condus autonom din Sokolov (Republica Cehă), va începe să funcţioneze din vara anului 2023. +++ Parcarea autonomă „Valet Parking” este adusă la maturitate de producţie. +++ BMW Group intensifică dezvoltarea funcţiilor de condus autonom Nivel 3. +++ Cea mai recentă versiune a BMW M Mixed Reality devine parte din BMW M Driving Experience. +++ driverless@developement îmbunătăţeşte eficienţa şi calitatea în dezvoltarea automobilelor şi a tehnologiilor.

 

Îți mai recomandăm
Loading RSS Feed

Bucureşti/München/Sokolov. Centrul de Dezvoltare a
Mobilităţii Viitorului (FMDC), pe care BMW Group îl are la Sokolov
(Republica Cehă), oferă companiei o infrastructură optimă de testare
pentru a duce dezvoltarea unor sisteme inovatoare de condus autonom
spre viitor. Acesta va începe să funcţioneze ca centru de dezvoltare
pentru sistemele de asistare a condusului şi condusul autonom în vara
anului 2023. Testele pe două secţiuni ale circuitului de 25 de
kilometri a început încă de anul trecut.

Cel mai mare centru de testare deţinut BMW Group în lume oferă
infrastructură pentru testarea sistemelor de asistare a condusului cu
grad înalt de automatizate.

  • Cu o suprafaţă de 600 de hectare, Centrul de Dezvoltare a
    Mobilităţii Viitorului din Republica Cehă este cel mai mare centru
    de testare BMW din lume.
  • FMDC este situat la aproximativ 280 de kilometri de Centrul de
    Cercetare şi Inovaţie (FIZ) din München şi are peste 100 de angajaţi
    la faţa locului.
  • Noul centru de testare cuprinde 6 circuite cu o lungime totală de
    25 de kilometri şi o diferenţă de nivel nord/sud de aproximativ 80
    de metri.
  • Pe lângă un circuit tip autostradă de şase kilometri, acesta
    include mai multe zone, de exemplu un drum naţional şi un modul de
    trafic urban pentru testarea şi optimizarea diferitelor tehnologii
    şi sisteme pentru condus automatizat avansat de Level 4.
  • Opţiunea de a combina diferitele module de testare face ca FMDC să
    fie unic.

 

Atelier “Parcare automată cu valet”

  • FMDC din Sokolov oferă infrastructura ideală pentru testarea
    tehnologiilor de parcare complet automate conform Level 4.
  • BMW lucrează împreună cu furnizorul său Valeo la soluţii de
    parcare automată valet parking (AVP) în domeniile AVP bazată pe
    infrastructură (Tip 2) şi AVP bazată pe senzorii din automobil (Tip 1).
  • Pe lângă confortul sporit şi economia de timp în timpul utilizării
    private, AVP oferă, de asemenea, lanţurilor hoteliere mari,
    locaţiilor de evenimente şi centrelor comerciale opţiunea de a
    include un nou tip de serviciu în portofoliile lor.
  • Servicii suplimentare, cum ar fi încărcarea şi spălarea maşinilor
    complet automatizate, pot fi puse la dispoziţie pentru o utilizare
    optimă a timpului de parcare.

 

Atelierul “Level 3”.

  • FMDC este un instrument important pentru testarea vastă a
    tehnologiei de ultimă generaţie, care devine exponenţial mai
    complexă cu fiecare Nivel SAE.
  • Pentru a permite clienţilor să îşi îndepărteze atenţia de la
    procesul de condus în anumite situaţii, BMW respectă cele mai înalte
    standarde de siguranţă atunci când îşi dezvoltă toate sistemele autonome.
  • Modelele BMW actuale pot fi conduse deja cu automatizare parţială
    în situaţii de stare cu viteze de până la 60 km/h, respectiv cu până
    la 130 km/h pe drumurile tip autostradă. Ambele situaţii reprezintă
    o funcţie Level 2 în care responsabilitatea pentru condus revine în
    totalitate şoferului. Prin urmare, cel de la volan trebuie să fie
    pregătit să preia complet direcţia în orice moment.
  • Condus autonom Level 3: clienţii sunt eliberaţi de sarcinile lor
    de condus şi au acces la divertisment extins la bord cu opţiuni de
    jocuri şi streaming, cum ar fi oferta de streaming a aplicaţiei BMW
    Bundesliga pentru maşină.
  • Noul kit tehnologic permite integrarea unor senzori suplimentari
    de înaltă performanţă, cum ar fi un nou sistem LiDAR şi conectarea
    tuturor informaţiilor senzorului cu radarul cu rază lungă şi datele
    camerei frontale pentru a crea un model de mediu.
  • Radarul Level 2 şi camera frontală utilizate în prezent au fost
    deja dezvoltate în vederea capacităţilor Nivel 3 pentru a îndeplini
    toate cerinţele stricte de siguranţă impuse condusului autonom.

 

 

 

Atelier BMW M Mixed Reality.

BMW M Mixed Reality – o inovaţie BMW M.

  • Tehnologiile inovatoare îmbină lumea fizică şi cea digitală pentru
    a duce experienţa de condus la un nivel complet nou.
  • Cu BMW M Mixed Reality, automobilul în sine devine un controler de
    gaming şi circulă printr-un traseu virtual evitând obstacolele şi
    colectând aşa-numitele “monede BMW M”.
  • BMW M Mixed Reality este un răspuns la cum ar putea arăta
    experienţa virtuală viitoare din sectorul auto. Pe lângă BMW M2,
    experienţa digitală inovatoare de utilizator este disponibilă şi în
    BMW M4, iar în viitor va fi extinsă la modelele BMW M electrificate.
  • Pentru fanii BMW M, BMW M Mixed Reality va fi disponibilă în
    contextul BMW M Driving Experience din toamna anului 2023.
  • Etapa actuală de evoluţie permite controlul perfect în toate
    situaţiile de condus. Se preconizează că va fi posibil şi driftul.
    Nu este încă sigur când această versiune va deveni disponibilă
    pentru clienţi.
  • Deja sunt explorate alte aplicaţii în domeniul dezvoltării
    automobilelor şi instruirii profesionale pentru experienţe de condus
    dinamic. O aplicaţie potenţială ar putea fi, de exemplu, o
    completare valoroasă la condusul pe simulator existent în intervalul
    dinamic maxim, fără a pune în pericol siguranţa la volan.
  • Este de imaginat că un instructor profesionist ar putea în viitor
    să instruiască conducătorii, subliniind aspecte precum trasa ideală
    şi punctele de frânare pentru a permite antrenarea şi mai precisă a
    condusului. Tehnologia căştilor AR disponibilă în prezent nu este
    încă suficient de precisă pentru acest caz de aplicaţie ambiţios.

 

Atelier “diverless@development”

  • BMW Group lucrează încă din 2002 la operarea automobilelor de
    testare automatizate în centrele de testare.
  • driverless@development îmbunătăţeşte eficienţa şi calitatea în
    timpul dezvoltării de noi automobile şi tehnologii, reducând în
    acelaşi timp volumul de muncă al angajaţilor.
  • Viteză de dezvoltare crescută şi îmbunătăţire a calităţii prin
    reproductibilitate mai bună şi reducere a frecvenţei erorilor, de
    exemplu în timpul comparaţiilor de componente.
  • Automatizarea situaţiilor de condus repetitive, monotone, inclusiv
    în timpul testării sistemelor de asistare a condusului şi a
    funcţiilor automate ale automobilului.
  • Reducerea riscului de accidente şi îmbunătăţirea sănătăţii
    angajaţilor prin ameliorarea efortului fizic şi mental.

Article Offline Attachments.

  • Comunicat de presă format PDF PDF, RO, 841,89 KB

Article Media Material.

My.PressClub Conectare

 

BMW Group Streaming

THE NEW BMW i5.

Munich. Here you can see the webcast of the Digital World Premiere of the new BMW i5.

Open Streaming Page

Sursa si foto: www.press.bmwgroup.com

 În plus, ar putea să-ți placă
Loading RSS Feed

Recomandari STIRIdinROMANIA.ro

Amendă uriașă pentru o carieră de pe raza orașului Isaccea

Amenda uriașă aplicată de comisarii Gărzii de Mediu

La sfârșitul lunii trecute, comisarii din cadrul Comisariatului de Mediu Județean Tulcea au descoperit o serie de nereguli la...

Read More...

veniturile vor crește odată cu solda de grad

Senatul a adoptat proiectul de lege privind pensiile militare de stat, cu 90 de voturi pentru şi 8 abţineri,...

Read More...

Cardiologul Stanislav Rurac vorbește despre dieta pentru o inimă sănătoasă: „SĂ BEM SAU NU vin roșu și cafea” | Altceva cu Adrian Artene

Dr. Stanislav Rurac, somitate în chirurgia cardiovasculară din România, este invitatul celui mai nou episod de podcast „Altceva cu...

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

CAPTCHA ImageChange Image

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu

stiri & ziare online Adauga la Agregator.ro