Primăria Timișoara va organiza o licitație cu strigare, pentru închirierea a două spații cu altă destinație, unul situat în zona centrală și celălalt în cartierul Fabric.
Este vorba despre spațiul situat pe strada A. Pacha nr.1, SAD 6, cu o suprafață de 145,1 metri pătrați, pentru care prețul de închiriere pornește de la 9.63 euro mp/ lună și spațiul de pe strada Ştefan Cel Mare nr. 33, SAD 5, cu o suprafață de 21 metri pătrați, pentru care prețul inițial pentru închiriere este de 9 euro mp/ lună.
Potrivit municipalității, în aceste locații vor putea fi desfășurare diverse activități comerciale sau de servicii, cu excepția celor de tip vânzare de produse second-hand, jocuri de noroc, amanet, schimb valutar. În plus, pentru spațiul de pe str. A. Pacha este exclusă funcțiunea de farmacie.
La licitație poate participa orice agent comercial (persoană juridică, persoană fizică autorizată, asociație familială sau întreprindere individuală) interesat să desfășoare activități comerciale în aceste zone.
Îți mai recomandăm
Procedura va avea loc în data de 3 iulie, de la ora 10:00, în Sala de Consiliu a Primăriei, B-dul C. D. Loga nr. 1, etajul 1.
„După mai bine de un deceniu, am reluat cu succes licitațiile pentru închirierea spațiilor comerciale din zonele centrale ale orașului. Am obținut astfel prețuri corecte, care reprezintă venituri în plus la bugetul local. Ne-am asigurat totodată că nu permitem orice activitate și am exclus, de exemplu, jocurile de noroc. Este doar începutul – continuăm acest demers pentru că vrem să vedem aceste că aceste spații prind viață și contribuie la dinamismul și atractivitatea cartierelor Fabric și Cetate”, a declarat viceprimarul Paula Romocean.
Documentația (caietul de sarcini, formulare, contract-cadru etc.) poate fi achiziționată începând cu data de 6 iunie, de la sediul Primăriei – camera 12, de luni până joi între orele 09:00–10:00 și 13:00–16:00, iar vinerea între 09:00–10:00, până la 17 iunie 2025. Taxa pentru obținerea documentației este de 50 lei și se achită la casieria instituției. Solicitările de clarificări pot fi trimise până cel târziu la 20 iunie.
Dosarele de participare, însoțite de dovezile plății taxei și garanției, se depun în plic închis la ghișeele 10 sau 11 din camera 12, până la 27 iunie 2025, ora 16:00. Pe plic se va scrie denumirea ofertantului și adresa spațiului. Plicurile depuse după termenul limită nu vor fi luate în considerare și vor fi returnate.
Primăria Timișoara va organiza o licitație cu strigare pentru închirierea a două spații cu altă destinație, unul situat în zona centrală și celălalt în cartierul Fabric. Spațiul de pe strada A. Pacha nr.1, SAD 6, are o suprafață de 145,1 metri pătrați, iar prețul de închiriere pornește de la 9.63 euro/mp pe lună. De asemenea, spațiul de pe strada Ştefan Cel Mare nr. 33, SAD 5, are o suprafață de 21 metri pătrați, iar prețul inițial pentru închiriere este de 9 euro/mp pe lună.
Potrivit municipalității, în aceste locații vor putea fi desfășurate diverse activități comerciale sau de servicii, cu excepția celor de tip vânzare de produse second-hand, jocuri de noroc, amanet, schimb valutar. De asemenea, pentru spațiul de pe str. A. Pacha este exclusă funcțiunea de farmacie.
La licitație poate participa orice agent comercial interesat să desfășoare activități comerciale în aceste zone, fie persoană juridică, persoană fizică autorizată, asociație familială sau întreprindere individuală. Procedura va avea loc în data de 3 iulie, de la ora 10:00, în Sala de Consiliu a Primăriei, B-dul C. D. Loga nr. 1, etajul 1.
Viceprimarul Paula Romocean a declarat că, după mai bine de un deceniu, s-au reluat cu succes licitațiile pentru închirierea spațiilor comerciale din zonele centrale ale orașului. Obiectivul este de a obține prețuri corecte, care să reprezinte venituri în plus la bugetul local, și de a interzice anumite activități precum jocurile de noroc. Acest demers are ca scop revitalizarea și sporirea atractivității cartierelor Fabric și Cetate.
Documentația necesară pentru participarea la licitație poate fi achiziționată începând cu data de 6 iunie, de la sediul Primăriei, iar solicitările de clarificări pot fi trimise până la 20 iunie. Dosarele de participare, însoțite de dovezile plății taxei și garanției, trebuie depuse în plic închis la ghișeele 10 sau 11 din camera 12 până la 27 iunie 2025, ora 16:00. Plicurile depuse după termenul limită nu vor fi luate în considerare și vor fi returnate.
Sursa: www.sursadevest.ro
Acest articol a fost scris de inteligență artificială chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
În plus, ar putea să-ți placă
Precizări: Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Mai multe gasiti pe pagina de
Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la
admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de
Facebook stiridinromania.ro!