Karl Kani, unul dintre pionierii streetwear-ului, se aliază cu Overtime Sports Management Group pentru a semna cu promițătorul jucător de baschet de liceu King Kendrick, marcând un nou capitol la intersecția dintre sport, modă și cultură.
Brandul Kani a făcut istorie proiectând pentru cei mai mari nume din hip-hop și fiind prima marcă non-sportivă văzută pe terenurile de baschet NBA. Acum, el face din nou istorie.
În premieră pentru brandul Kani, designerul a semnat un acord NIL cu un atlet de liceu campion de stat, cunoscut sub numele de King Kendrick, în parteneriat cu Overtime Sports Management Group (OSMG).
King Kendrick aduce un joc fluid și ambidextru în baschet, care atrage deja atenția. Într-o conferință de presă recentă la weekend-ul All-Star, Kyrie Irving a menționat numele lui Kendrick și a vorbit despre cum următoarea generație de jucători va trebui să fie cu adevărat ambidextră pentru a concura la cel mai înalt nivel.

Pentru a crea vizualurile campaniei King x Kani “90s Kid”, Kani a adus fotografului de celebrități Carell Augustus, autorul proiectului Black Hollywood Book, pentru a prezenta look-uri clasice și exclusive la intersecția sportului, modei și culturii.
Karl Kani va servi ca investitor, mentor, stilist și creator. Această parteneriat marchează un nou capitol în felul în care identitatea atletului este construită și exprimată.
Acest titlu a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
Sursa si foto: www.prnewswire.com

Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!