Bucureşti/Bowmanville. #25 BMW M Hybrid V8 înscris de BMW M Team RLL, cu un echipaj format din Connor De Phillippi (SUA) și Nick Yelloly (Marea Britanie), a locului al treilea grație unei strategii inteligente la Canadian Tire Motorsport Park (CTMP, Canada), reuşind astfel al patrulea podium al echipei din sezonul IMSA WeatherTech SportsCar Championship 2023 şi al 100-lea podium din istoria echipei. Până în acest an, mașină #25 a doua o victorie (Watkins Glen, SUA), două locuri secunde (Sebring și Long Beach, ambele SUA) și o clasare pe poziția a treia (CTMP). De Phillippi și Yelloly ocupă locul al doilea în clasamentul piloților din categoria GTP, iar BMW ocupă locul al doilea în clasamentul constructorilor din clasa GTP.
Cei doi au parcurs 119 ture ale circuitului Canadian Tire Motorsports Park în cadrul cursei de două ore și 40 de minute, terminând cu aproximativ 19 secunde în spatele modelului #60 Acura ARX-06 în cea de-a patra viață de neutralizare a întrecerii. Intrând la boxe foarte devreme, în turul 14, doar pentru combustibil, Yelloly, cel care a urcat în cockpit la start, a sărit din secvența de pit stop a celorlalți opt concurenți din clasa GTP și, pe măsură ce plutonul a făcut primele opriri la boxe, a ajuns în frunte. Fără neutralizarea sperată, care ar fi putut ține mașină în postura de lider, el ia lăsat locul lui De Phillippi în turul 55 în regim de steag verde. Prima neutralizare a avut loc în turul 66, iar De Phillippi a intrat la pit stop în turul 68, doar pentru realimentare. Cursa a avut alte trei neutralizări în ultima oră și 40 de minute, permițându-i lui De Phillippi să treacă pe locul la treilea și să cucerească ultima poziție pe podium, în momentul în care cursa sa încheiat sub steag galben pentru ultima neutralizare.
Augusto Farfus (Brazilia) și Philipp Eng (Austria) au îndurat o zi dificilă, astfel că au terminat pe locul la optulea. Prins în spatele plutonului pentru cea mai mare parte a cursei, echipajul a avut puțin noroc la urcare în minte, ambii piloți suportând o penalizare “drive-through” în stintul principal. Farfus și Eng ocupă locul al optulea în clasamentul piloților, cea mai bună clasare din sezon pentru mașină. #24 fiind locul al patrulea la Long Beach.
În clasa GTD, Bryan Sellers și Madison Snow (ambii SUA) și-au mărit avansul în clasamentul piloților din categoria GTD după cea de-a treia victorie (Sebring, Long Beach și CTMP) a sezonului pentru #1 BMW M4 GT3 la Paul Miller Racing. Bill Auberlen și Chandler Hull (ambii SUA) au terminat pe locul al cincilea cu #97 BMW M4 GT3 înscris de Turner Motorsport. A doua mașină a echipei, #96 BMW M4 GT3, pilotată de Robby Foley și Patrick Gallagher (ambii SUA), și-a încheiat cursa în turul 86, după ce o coliziune a deteriorat suspensia stângă fa)ă. Maşina a fost creditată cu locul la 13-lea.
Runda a șaptea pentru modelele BMW din clasa GTD va avea loc la Lime Rock Park (SUA), la 22 iulie. Următoarea rundă a seriei IMSA 2023 pentru clasa GTP are loc la Road America (SUA), la 6 august.
Declarații după cursă:
Bobby Rahal (director BMW M Team RLL): “Sunt foarte impresionat. Băieţii cu maşina #25 au succes o strategie grozavă. Nu am fost cea mai rapidă mașină în niciun caz și totuși deplinși strategia noastră a funcționat pe, iar Connor a făcut o treabă grozavă de a rămâne înaintea tuturor la final. Îți arată că totul depinde de tine. Orice se poate intampla. Am avut o grămadă de neutralizări chiar la final și asta cu siguranță a funcționat în favoarea noastră. Cred că acest lucru este grozav pentru noi și la puncte.”
(eticheteToTranslate)BMW Customer Racing
Sursa si foto: www.press.bmwgroup.com
Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!