Impozitele Explodează: Cetățenii din Vaslui Pedepsiți de Deciziile Primarului

BY: stiridinromania.ro In Actualitate, STIRILE ZILEI
Primăria Vaslui lovește din nou. Impozite uriașe pentru proprietarii de mașini electrice și hybrid. La Șolești impozitul este zero

Primarul municipiului Vaslui, Lucian Braniște, a luat o decizie care a stârnit valuri de nemulțumire în rândul cetățenilor. După majorarea tarifelor la apă, acum a venit rândul posesorilor de mașini electrice și hibrid să resimtă impactul deciziilor administrației locale. Facilitățile fiscale acordate în trecut pentru promovarea mașinilor prietenoase cu mediul au fost practic eliminate, iar impozitele au crescut semnificativ, în unele cazuri de până la șapte ori.

De exemplu, un vasluian care deținea o mașină mild-hybrid și plătea un impozit de doar 120 de lei anul trecut, este acum nevoit să scoată din buzunar 880 de lei. Această majorare a stârnit indignare printre cetățeni, unul dintre ei exprimându-și nemulțumirea spunând: „Am fost încurajați să investim în mașini ecologice, să protejăm mediul, iar acum suntem pedepsiți. Este incredibil!”.

Reprezentanții Primăriei Vaslui încearcă să justifice măsura, susținând că anul trecut proprietarii de mașini ecologice au beneficiat de o reducere de 95% față de valoarea standard a impozitului. Anul acesta, procentul de reducere a fost diminuat la 75%, ceea ce teoretic explică majorarea impozitelor. Cu toate acestea, mulți vasluieni văd în această decizie o lipsă de coerență și un semnal negativ pentru cei care doresc să adopte un stil de viață mai ecologic.

În contrast puternic cu deciziile luate de administrația vasluiană, în comuna Șolești, primarul Mona Bujor a eliminat complet impozitul pentru mașinile electrice și hibrid. Această măsură a fost luată pentru a încuraja tinerii să achiziționeze mașini ale viitorului și să sprijine tranziția către un transport mai curat și eficient. Diferența de viziune între cele două administrații este evidentă, iar la Șolești se oferă stimulente reale pentru a încuraja comportamente responsabile față de mediu.

Îți mai recomandăm
Loading RSS Feed

Lucian Braniște pare să transmită un mesaj clar vasluienilor: „Dacă m-ați votat, suportați consecințele”. Cu toate acestea, este de văzut cât de mult vor tolera cetățenii aceste „răsplăți” și dacă la următoarele alegeri își vor exprima nemulțumirea față de astfel de decizii. Până atunci, posesorii de mașini ecologice din Vaslui rămân cu un gust amar și cu buzunarele tot mai goale.

Sursa si Foto: stiriest.ro

După ce a votat recent msjorarea tarifelor la apă, primarul municipiului Vaslui, Lucian Braniște, lovește din nou în buzunarele cetățenilor. De data aceasta, proprietarii de mașini electrice și hibrid sunt cei care resimt din plin deciziile administrației locale. Facilitățile fiscale acordate în anii trecuți pentru promovarea mașinilor prietenoase cu mediul au fost, practic, eliminate, iar impozitele au explodat, în unele cazuri crescând de până la șapte ori.


De exemplu, un vasluian care deținea o mașină mild-hybrid și plătea anul trecut un impozit de doar 120 de lei, anul acesta este nevoit să scoată din buzunar nu mai puțin de 880 de lei. O majorare halucinantă care a stârnit valuri de nemulțumire în rândul cetățenilor. „Am fost încurajați să investim în mașini ecologice, să contribuim la protejarea mediului, iar acum suntem pedepsiți. Este incredibil!”, a declarat unul dintre cei afectați.

Reprezentanții Primăriei Vaslui încearcă să justifice măsura, susținând că anul trecut proprietarii de astfel de autoturisme au beneficiat de o reducere de 95% față de valoarea standard a impozitului. Anul acesta, procentul de reducere a fost diminuat la 75%, ceea ce explică, teoretic, majorarea. Practic, însă, mulți vasluieni văd în această decizie o lipsă de coerență și un semnal negativ pentru cei care doresc să adopte un stil de viață mai ecologic.

În contrast puternic cu deciziile luate de administrația vasluiană, în comuna Șolești, primarul Mona Bujor a luat o măsură diametral opusă. Aici, impozitul pentru mașinile electrice și hibrid a fost eliminat complet. „Am decis să punem această taxă zero pentru a încuraja tinerii să achiziționeze aceste mașini ale viitorului. Este datoria noastră să sprijinim tranziția către un transport mai curat și mai eficient”, a declarat Mona Bujor. Diferența de viziune între cele două administrații este evidentă. În timp ce la Vaslui se taie din facilități și se împovărează cetățenii care au investit în tehnologii verzi, la Șolești se oferă stimulente reale pentru a încuraja comportamente responsabile față de mediu.

Lucian Braniște pare să transmită un mesaj clar vasluienilor: „Dacă m-ați votat, suportați consecințele”. Întrebarea este cât de mult vor mai tolera vasluienii aceste „răsplăți” și dacă la următoarele alegeri vocea lor va sancționa astfel de decizii. Până atunci, proprietarii de mașini ecologice din Vaslui rămân cu un gust amar și cu buzunarele tot mai goale.



Acest articol a fost scris de inteligență artificială chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa

 În plus, ar putea să-ți placă
Loading RSS Feed

Donează Știri din RO

Recomandari STIRIdinROMANIA.ro

Curs Valutar Azi – Euro, Dolar, Liră și Alte Monede

Astăzi, cursul valutar este influențat de factori interni și externi, iar euro și dolarul sunt monedele cele mai monitorizate...

Read More...
(Galerie foto) Acțiunea Radar: 12 șoferi scoși din trafic pentru că prezintă pericol

Actiune de prevenire a accidentelor rutiere in Tulcea

În data de azi, polițiștii Serviciului Rutier Tulcea și polițiștii din formațiunile rutiere au desfășurat o acțiune de amploare...

Read More...
IMPACTPRESS

Lucrari de interventie la reteaua de apa

În perioada 18-21 martie, locuitorii din Cenad vor fi afectați de oprirea furnizării apei, între orele 9-16, pentru a...

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

CAPTCHA ImageChange Image

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu

stiri & ziare online