Descoperă Parfumurile Magice ale Metodei: Înflăcăratul Catifea

BY: stiridinromania.ro In Magazin

Unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume, Coachella, găzduiește o experiență unică numită “dream in the desert”, care reflectă spiritul de creativitate, autoexprimare și descoperire al festivalului. Această activare transportă participanții printr-o serie de patru lumi onirice, fiecare inspirată de un parfum de spumă de vis – iasomie + lemn de santal, vetiver + ambră, spray de mare + aer sărat și floare albă + tuberoză. Conceput ca un portal de transformare din cotidian în extraordinar, această experiență aduce aceste arome la viață printr-un design vizionar, surprize ascunse și momente foto irezistibile.

Studiile arată că 68% dintre oameni iau decizii transformaționale în viața lor în timp ce fac duș, iar aproape 90% dintre Generația Z și Mileniali au cele mai bune idei acolo. Cu 44% spunând că se simt ca cea mai bună versiune a lor în timp ce fac duș, method vede dușul ca un teren de joacă creativ. “dream in the desert” se bazează pe această înțelegere, invitând participanții la festival să intre într-o lume imaginară și senzorială care reflectă magia unei transformări alimentate de duș.

Descoperă peisajele parfumate method… unde te va duce următorul tău duș?

– “velvet ember” – Inspirat de vetiver + ambră și mirosind a o atmosferă caldă și lemnoasă. Această lume este un refugiu strălucitor de căldură, unde trestiile de ambră se ridică deasupra unui teren moale și mucegăit, sunetul lor blând vibrând în ritmul spațiului. Lemnuri arzătoare și bogăția pământului învăluie festivalierii, creând o experiență intimă și persistentă.

Îți mai recomandăm
Loading RSS Feed

– “iridescent shore” – Inspirat de spray-ul de mare + aerul sărat și mirosind a navigat în apusul soarelui. Pășește pe o țărm ceresc unde marea și cerul se contopesc într-un vis. Simte ceața oceanică în timp ce lumina strălucește peste o cochilie uriașă, curbele sale irizate prind fiecare sclipire. O evadare lipsită de greutate, de altă lume, sărutată de adierea valurilor nesfârșite.

– “bloom lounge” – Inspirat de floare albă + tuberoză și mirosind a plimbare printr-un câmp magic. Această lume este un lounge alb de flori unde timpul încetinește și aerul este gros de parfumul intoxicant al tuberozei și al petalelor înflorite. Afundă-te în scaunele moi în timp ce modelele de lumină se joacă pe pielea ta, transformând culorile și texturile într-o strălucire hipnotică.

– “enchanted grove” – Inspirat de iasomie + lemn de santal și mirosind a o serenadă florală delicată. Pășește într-o pădure fără margini unde flori de spumă mai mari decât viața înfloresc în lumina moale a dulceaței iasomiei și a căldurii de ancorare a lemnului de santal. În timp ce fluturii și florile plutesc prin aer, ele transformă jucăuș părul, adăugând un strop de magie momentului.

În plus față de “dream in the desert”, method va oferi participanților posibilitatea de a încerca șamponul, balsamul și produsele de spălare a corpului cele mai bine vândute ale metodei în arome populare: pace pură, simplă hrănire și mare + val. Pentru a răspândi bucuria și libertatea autoexprimării în întregul festival, method a readus înapoi căruciorul colorat de mostre Lulu the Loofah, cu o nouă înfățișare. Cu culorile sale atrăgătoare ieșind în evidență în deșert, Lulu oferă o altă modalitate pentru participanții la festival de a descoperi produsele method oriunde s-ar afla. Pe măsură ce Lulu călătorește prin festival, method va captura momente vii și partajabile ale participanților care experimentează căruciorul și produsele sale direct.

Participanții la festival sunt invitați să viziteze experiențele method la Coachella în următoarele date:

– Vineri, 11 aprilie – Duminică, 13 aprilie
– Vineri, 18 aprilie – Duminică, 20 aprilie
Locație:
– Empire Polo Club
– 81-800 Avenue 51
– Indio, CA 92201

Pentru a experimenta momentele de la festivalul Coachella din 2025 cu method, urmăriți @methodproducts pe Instagram și TikTok și folosiți hashtag-ul #methoddesertdream, sau alăturați-vă canalului de difuzare Instagram al metodei pentru și mai mult conținut din culise.

Pentru a aduce activarea incitantă tuturor fanilor care nu pot fi la Coachella alături de brand, method reface experiența “dream in the desert” cu o lentilă Snapchat care aduce elementele activării la viață printr-o lentilă selfie AR personalizată.

method a introdus recent produsele sale de îngrijire personală la Ulta, oferind consumatorilor și mai multe modalități de a-și menține visul viu și de a-și transforma dușurile acasă. În plus față de Ulta, produsele method sunt disponibile la nivel național la marile magazine – atât online, cât și în magazine – inclusiv Target, Walmart, Amazon și methodproducts.com. Fiecare șampon și balsam sunt disponibile în ambalaje de 14 fl oz cu un preț de pornire de 10,99 USD. Produsele de spălare a corpului experiențiale method sunt disponibile în ambalaje de 18 fl oz cu un preț de pornire de 7,99 USD. Spuma de vis este disponibilă în ambalaje de 13,5 fl oz cu un preț de pornire de 11,99 USD.

Pentru mai multe informații, vizitați methodproducts.com. Assets-ul imaginii metodei “dream in the desert” poate fi găsit aici.

*Produsele method și Manifest au comandat Atomik Research să efectueze un sondaj online cu 3.005 adulți cu vârsta între 18 și 35 de ani din Statele Unite în decembrie 2023.

Despre method
method (methodproducts.com) se angajează să transforme schimbarea pozitivă într-o practică zilnică și irezistibilă, transformând-o într-o practică de zi cu zi pentru toți. Prin inovațiile sale de vârf în produsele de curățare a casei și de îngrijire personală, method susține sustenabilitatea, designul distinctiv, parfumul și incluzivitatea ca instrumente puternice pentru schimbare. De la înființare, method a folosit creativitatea ca o forță pentru bine și a sărbătorit autoexprimarea, redefinind raftul de curățare și împuternicind oamenii să sărbătorească modul în care diferența lor face diferență.

Located on Coachella’s Main Grounds, dream in the desert reflects the festival’s spirit of creativity, self-expression, and discovery. The activation transports guests through four surreal dream worlds, each inspired by a dream foam fragrance—jasmine + sandalwood, vetiver + amber, sea spray + salt air, and white flower + tuberose. Designed as a transformational portal from the everyday into the extraordinary, the experience brings these fragrances to life through visionary design, hidden surprises, and irresistible photo moments.

Research shows 68% of people make transformational life decisions in the shower, and nearly 90% of Gen Z and Millennials have their best ideas there. With 44% saying they feel like the best version of themselves while showering, method sees the shower as a creative playground.* dream in the desert taps into this insight, inviting festivalgoers to step into an imaginative, sensorial world that mirrors the magic of a shower-fueled transformation.

Discover method’s scentscapes… where will your next shower take you?

  • velvet ember – Inspired by vetiver + amber and smells like a warm + woodsy scent soiree. This world is a glowing retreat of warmth, where amber reeds rise above plush, mossy terrain, their gentle humming in rhythm with the space. Smoldering woods and earthy richness wrap around festivalgoers creating an intimate and lingering experience.
  • iridescent shore – Inspired by sea spray + salt air and smells like sailing into the sunset. Step into a celestial shoreline where the sea and sky blur into a dream. Feel the ocean mist as light glimmers across an oversized seashell, its iridescent curves catching every sparkle. A weightless, otherworldly escape, kissed by the breeze of endless tides.
  • bloom lounge – Inspired by white flower + tuberose and smells like a frolic through a magical meadow. This world is a groovy white flower lounge where time slows and the air is thick with the intoxicating scent of tuberose and blooming petals. Sink into plush seating as shifting light patterns dance across your skin, transforming colors and textures in a hypnotic glow.
  • enchanted grove – Inspired by jasmine + sandalwood and smells like a soft floral serenade. Wander into a boundless forest where larger-than-life foam flowers bloom in the soft glow of jasmine’s sweetness and sandalwood’s grounding warmth. As butterflies and blossoms drift through the air, they playfully transform hair, adding a touch of magic to the moment.

In addition to dream in the desert, method will provide campers the opportunity to try method’s best-selling shampoo, conditioner, and experiential body wash products in popular scents: pure peace, simply nourish, and sea + surf. To spread the joy and freedom of self-expression across the festival, method has brought back Lulu the Loofah Cart, the colorful sampling golf cart featuring a brand-new look. With its eye-catching colors standing out in the desert, Lulu offers another way for festival goers to discover method products wherever they are. As Lulu travels through the festival, method will capture vibrant, shareable moments of attendees experiencing the cart and its products firsthand.

Festivalgoers are invited to visit method’s experiences at Coachella on the following dates:

  • Friday, April 11Sunday, April 13
  • Friday, April 18Sunday, April 20
  • Location:
    • Empire Polo Club
    • 81-800 Avenue 51
    • Indio, CA 92201

To experience the 2025 Coachella festival highlights with method, follow @methodproducts on Instagram and TikTok, and use the hashtag #methoddesertdream, or join method’s Instagram Broadcast Channel for even more behind-the-scenes content.

To bring the exciting activation to all the fans who can’t be at Coachella with the brand, method is recreating the dream in the desert experience with a Snapchat lens that brings the elements of the activation to life through a bespoke AR selfie lens link.

method has recently introduced its personal care products at Ulta, giving consumers even more ways to keep the dream alive and transform their showers at home. In addition to Ulta, method products are available nationwide at major retailers—both online and in stores—including Target, Walmart, Amazon, and methodproducts.com. Each shampoo and conditioner is available in 14 fl oz starting at an MSRP of $10.99 USD. method experiential body washes are available in 18 fl oz starting at an MSRP of $7.99 USD. dream foam is available in 13.5 fl oz starting at an MSRP of $11.99 USD.

For more information, please visit methodproducts.com. Image assets of the method’s dream in the desert, can be found here.

*method products and Manifest commissioned Atomik Research to conduct an online survey of 3,005 adults aged 18 to 35 years old throughout the United States in December, 2023.

About method
method (methodproducts.com) is committed to making positive change joyful and irresistible, transforming it into an everyday practice for all. Through industry-leading innovations in home cleaning and personal care products, method champions sustainability, distinctive design, fragrance, and inclusivity as powerful tools for change. Since its inception, method has harnessed creativity as a force for good and celebrated self-expression, redefining the cleaning aisle and empowering people to celebrate how being different makes a difference.

SOURCE method



Acest titlu a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa

Sursa si foto: www.prnewswire.com

 În plus, ar putea să-ți placă
Loading RSS Feed

Donează Știri din RO

Recomandari STIRIdinROMANIA.ro

Toți ochii pe Paris: lideri europeni și ucraineni discută cu oficiali americani despre războiul din Ucraina

Oficiali de rang înalt din principalele țări europene, din Statele Unite și din Ucraina se reunesc la Paris, la...

Read More...

Analiză | Președintele sârb apelează la un endocrinolog pentru a calma tensiunile politice din țară

Pe 6 aprilie, cel mai căutat nume din Serbia a fost Djuro Macut – pe care președintele Aleksandar Vučic...

Read More...
Alertă medicală, în județul Timiș! Măsurile luate la nivelul spitalelor, din cauza numărului mare de cazuri de gripă și infecții respiratorii

Iranul spune că e dispus să discute despre îngrijorările SUA, dar nu va negocia programul său de îmbogățire a uraniului

Teheranul este gata să atenueze îngrijorările SUA cu privire la activitățile sale nucleare, dar exclude eliminarea activității de îmbogățire...

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

CAPTCHA ImageChange Image

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu

stiri & ziare online