BMW M Hybrid V8 Art Car va purta numărul de concurs 20 la cursa de 24 de ore de la Le Mans.

BY: stiridinromania.ro In Auto, STIRILE ZILEI
BMW M Hybrid V8 Art Car va purta numărul de concurs 20 la cursa de 24 de ore de la Le Mans

BMW va dezvălui cel de-al 20-lea BMW Art Car pe 21 mai, la Centrul Pompidou din Paris. Artista Julie Mehretu a creat BMW M Hybrid V8, care va concura în cursa de 24 de ore de la Le Mans pe 15/16 iunie. Prototipul va purta numărul de concurs 20 și va fi pilotat de Sheldon van der Linde, Robin Frijns și René Rast.

BMW M Hybrid V8 va fi primul Art Car pe circuit după cel din sezonul 2017. Această tradiție a început în 1975, când primul BMW Art Car, creat de Alexander Calder, a făcut senzație la cursa de la Le Mans. De-a lungul anilor, au fost create 19 Art Cars, iar acum colecția va fi îmbogățită cu BMW M Hybrid V8 creat de Julie Mehretu.

Pentru designul mașinii, Mehretu a folosit vocabularul de culoare și formă al unui tablou existent dintr-o serie mai recentă de lucrări. Designul abstract al mașinii combină fotografii obturate, grile punctate, vopsea spray de culoare neon și semne gestuale simbolice. Mehretu a transferat motivul imaginii rezultat ca o fotografie de înaltă rezoluție pe contururile mașinii folosind o tehnică de cartografiere 3D. Astfel, BMW M Hybrid V8 va concura în cursa de la Le Mans cu un aspect artistic unic.

Aceasta este prima colaborare dintre Mehretu și BMW pe un format tridimensional. Interacțiunea suprafețelor și geometria mașinii creează o combinație a elementelor picturii artistei și deschide noi perspective în procesul creativ al acesteia. Lucrarea de artă în format 3D poate fi aplicată pe mașină doar cu o folie, în conformitate cu reglementările FIA. Mehretu lucrează îndeaproape cu echipa germană Race Spirit pentru a proiecta cel de-al 20-lea BMW Art Car.

BMW Group România și BMW Group sunt lideri în industria auto premium, oferind automobile, motociclete și servicii financiare și de mobilitate premium. BMW Group are peste 30 de facilități de producție la nivel mondial și o rețea globală de vânzări în peste 140 de țări. În 2022, BMW Group a vândut aproape 2,4 milioane de automobile și peste 202.000 de motociclete. Compania se concentrează pe dezvoltare sustenabilă și eficientă a resurselor în toate aspectele afacerii sale., a transmis astăzi www.press.bmwgroup.com.

Bucureşti/München. Numărătoarea inversă pentru dezvăluirea
celui de-al 20-lea BMW Art Car este în desfăşurare. Pe 21 mai, BMW M
Hybrid V8, proiectat de artista Julie Mehretu şi care va concura în
cursa de 24 de ore de la Le Mans pe 15/16 iunie, va fi prezentat la
Centrul Pompidou din Paris (Franţa). Artista oferă deja o
avanpremieră asupra lucrării ei. În plus, acum este confirmat că
prototipul Art Car va purta numărul de concurs 20 şi va fi pilotat
de Sheldon van der Linde (Africa de Sud), Robin Frijns (Olanda) şi
René Rast (Germania).

 

#20 BMW M Hybrid V8 va fi primul Art Car pe circuit, după cel din
sezonul 2017, atunci când BMW M6 GTLM proiectat de John Baldessari a
concurat în cursa de 24 de ore de la Daytona (SUA), urmat de maşina
virtuală BMW M6 GT3 Art Car creată Cao Fei la Cupa Mondială FIA GT de
la Macao (China). Una din cele mai valoroase legături dintre lumea
artei şi automobil este strâns legată de cursa de 24h de la Le Mans.
Ideea proioectului a fost tocmai participarea la această cursă şi aşa 
primul BMW Art Car, semnat de faimosul artist amrican Alexander Calder
a făcut senzaţie în 1975 pe circuitul din Franţa. Ce trebuia să fie un
proiect punctual, a devenit o tradiţie de aproape jumătate de secol şi
a generat proiecte de artă unice şi valoroase. Le Mans au participat 6
proiecte Art Cars din cele 19 de până acum: BMW 3.0 CSL Alexander
Calder (1975), BMW 3.0 CSL Frank Stella (1976), BMW 320i Turbo Roy
Lichtenstein (1977), BMW M1 Andy Warhol (1979), BMW V12 LMR Jenny
Holzer (1999), iar în 2010 a fost BMW M3 GT2 al lui Jeff Koons.
Această colecţie ilustră este acum îmbogăţită de BMW M Hybrid V8
imaginat de Julie Mehretu.

 

Fuziunea dintre motivul imaginii şi maşina de curse creează
artă pe roţi

Pentru designul celui de-al 20-lea BMW Art Car, Mehretu foloseşte
vocabularul de culoare şi formă al unui tablou de format mare existent
dintr-o serie mai recentă de lucrări. Fotografii obturate, grile
punctate, vopsea spray de culoare neon şi semnele gestuale simbolice
ale lui Mehretu oferă designului ei o formă vizuală abstractă. Ea
transferă motivul imaginii rezultat ca o fotografie de înaltă
rezoluţie pe contururile maşinii folosind o tehnică de cartografiere
3D. Acest lucru creează folia artistică unică cu care BMW M Hybrid V8
va concura în cursa de la Le Mans.

 

Pentru prima dată, Mehretu lucrează cu BMW pe un format
tridimensional. Interacţiunea suprafeţelor şi geometria maşinii
creează un remix de elemente ale picturii sale şi deschide noi
perspective pentru artistă în procesul ei de creaţie. În conformitate
cu reglementările FIA, versiunea 3D a lucrării de artă poate fi
aplicată pe BMW M Hybrid V8 numai cu o folie. Pentru aceasta, Mehretu
lucrează îndeaproape cu echipa germană Race Spirit condusă de Manuel
Eberl şi Gertraud Brenninger pentru a proiecta cel de-al 20-lea BMW
Art Car. Race Spirit a fost deja implicată în realizarea designului
creat de Jeff Koons pentru cel de-al 17-lea BMW Art Car.

 

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm contactaţi:

BMW Group România

Alexandru Şeremet

Tel.: +40-726-266-224

E-mail: alexandru.seremet@bmwgroup.com

 

BMW Group

Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW
Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium
de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de
mobilitate premium. Reţeaua de producţie a BMW Group cuprinde peste 30
de facilităţi de producţie la nivel mondial; compania are o reţea
globală de vânzări în peste 140 de ţări.

 

În 2022, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproape 2,4 milioane
de automobile şi peste 202.000 de motociclete. În anul fiscal 2022,
profitul brut a fost de 23,5 miliarde de euro, iar veniturile au fost
de 142,6 miliarde de euro. La 31 decembrie 2022, BMW Group dispunea de
o forţă de muncă de 149.475 de angajaţi.

 

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung
şi pe acţiunea responsabilă. Compania stabileşte traseul pentru viitor
încă dintr-o fază incipientă şi în mod constant face ca dezvoltarea
sustenabilă şi gestiunea eficientă a resurselor să fie o piesă
centrală a direcţiei sale strategice, de la lanţul de aprovizionare,
trecând prin producţie, până la finalul fazei de utilizare a tuturor
produselor sale.



Acest articol a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa

Sursa si foto: www.press.bmwgroup.com

concurs stiridinromania




Recomandari STIRIdinROMANIA.ro

Stagiul de pregătire al Lotului U12: cunoștințe, antrenamente și pregătire fizică

Lotul U12 a încheiat recent un stagiu intens de pregătire, unde s-au concentrat pe îmbunătățirea tehnicii și tacticii sub...

Read More...
PERPLEX. Primarul nu mai poate candida dar nevasta, da!

Țara ahtiată după putere

În ultimele zile, o serie de critici dure au fost aduse la adresa clasei politice din România, într-un context...

Read More...
Pregătiri în comuna Solești pentru Noaptea de Înviere

Comuna Solești se pregătește pentru sărbătoarea de Înviere

Comuna Solești se pregătește cu smerenie și curățenie pentru sărbătoarea de Înviere, conform informațiilor furnizate de autoritățile locale. Primarul...

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

CAPTCHA ImageChange Image

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu

stiri & ziare online Adauga la Agregator.ro