BMW Group România înregistrează un nou record în 2024, rămânând lider în segmentul premium

BY: stiridinromania.ro In Business
BMW Group România – un nou an record în 2024; BMW rămâne lider în segmentul premium

Anul 2024 a fost un an exceptional pentru BMW Group în România, cu performanțe-record pe piața auto locală. Pentru prima dată, BMW Group Romania a depășit pragul de 6000 de autovehicule pe piața locală, cu 5222 înmatriculări de BMW și MINI, în creștere cu 2.9%, și 830 de motociclete BMW Motorrad, în creștere cu 13%.

BMW a atins un prag record de 4895 înmatriculări, cu o creștere solidă și performanțe fără precedent pe mai multe segmente strategice. Marca a înregistrat performanțe record atât pentru automobilele electrice, plug-in hybrid, cât și pentru segmentul de lux și pentru modelele BMW M, asigurând o prezență diversificată și solidă pe piață.

Interesul remarcabil al clienților din România pentru modelele cu tracțiune integrală a fost evident și în 2024, cu 82% din automobilele vândute de marcă dispunând de o soluție BMW xDrive. Vânzările de automobile electrice BMW au atins un nou prag record, reprezentând 9.3% din totalul vânzărilor mărcii, iar livrările de modele plug-in hybrid au crescut semnificativ, reprezentând aproximativ 15% din totalul vânzărilor.

Anul trecut a fost un an record și pentru modelele BMW M în România, care au depășit pentru prima dată pragul de 500 de livrări. Performanțele istorice au inclus atât modelele BMW M de înaltă performanță, cât și modelele BMW M de performanță. România a fost singura țară din regiune cu performanțe record în toate segmentele strategice, inclusiv în segmentul de lux.

Îți mai recomandăm
Loading RSS Feed

În schimb, MINI a înregistrat o scădere de 15.5% la 327 înmatriculări în 2024, dar a arătat o revenire puternică în trimestrul al patrulea. În ceea ce privește BMW Motorrad, marca a încheiat peste 10 ani de creștere consecutivă de peste două cifre, atingând 830 de unități în 2024.

Performanțele solide pe piața locală permit BMW să se concentreze și pe îmbunătățirea serviciilor oferite clienților. Obiectivul este o creștere fără precedent de 30% a capacității de service la nivel național, iar marca se pregătește să lanseze proiecte de after sales importante, care vor deschide drumul către noi servicii și vor reprezenta premiere globale pentru BMW., a transmis astăzi www.press.bmwgroup.com.

Bucureşti. BMW Group a încheiat un an excepţional în
România, cu multe performanţe-record pe piaţa locală. Pentru prima
dată BMW Group Romania a depăşit pragul de 6000 de autovehicule  pe
piaţă locală, cu 5222 înmatriculări  de BMW şi MINI (+2.9%) şi 830
motociclete BMW Motorrad (+13%).


În 2024, BMW a atins pragul record de 4895
înmatriculări (+4.4%), cu o dezvoltare solidă şi performanţe fără
precedent pe mai multe segmente strategice. Marca a atins performanţe
record atât pentru automobilele electrice, plug-in hybrid, cât şi
pentru segmentul de lux şi pentru BMW M, aceasta asigurând o prezenţă
diversificată şi solidă pe piaţă.

Rămâne remarcabil interesul clienţilor din România pentru modelele cu
tracţiune integrală, 82% din automobilele vândute de marcă au dispus
de o soluţie BMW xDrive (2023: 84%).  În ceea ce privește
motorizările, vânzările de automobile electrice BMW au atins un nou
prag record cu 378 livrări (+3,3%), ceea ce reprezintă 9.3% din
totalul vânzărilor mărcii (vs. 9.5% în 2023). Livrările de modele
plug-in hybrid au crescut cu 26.3% la un nivel record de 764 unităţi
şi reprezintă aproximativ 15% din totalul vânzărilor mărcii. Cele mai
populare modele electrificate ale mărcii rămân BMW i4 (150 livrări) şi
BMW X5 PHEV (195 livrări). Proaspăt lansat, dovedindu-se foarte
flexibil şi versatil, cu integrarea perfectă a bateriei de mare putere
în podea, o soluţie specială în segment, BMW X1 PHEV a urcat pe primul
loc în topul preferinţelor, cu 196 livrări.

Cu performanţe remarcabile de consum şi cu un pachet extins de
soluţii de control al emisiilor, modelele diesel BMW rămân relevante
şi deosebit de atractive. În total cota din totalul de livrări a
mărcii a crescut uşor, de la 32% în 2023, la 35%.


A fost un an record şi pentru modele BMW M în
România, care au depăşit prima dată pragul de 500 de livrări, urcând
cu 37.6% până la 684 în anul trecut. Au fost performanţe istorice atât
pentru modelele BMW M de înaltă performanţă, 302 livrări (+32.2%), dar
şi pentru modelele BMW M de performanţă 380 livrări (42.4%). În topul
modelelor de înaltă performanţă este BMW XM, care este foarte bine
primit pe piaţa locală, urmat de BMW M3 şi X6 M, în timp ce primele
modele de BMW M de performanţă sunt noul BMW Seria 7 M760e, X5 M60i şi M440i.

România este singura ţară din regiune cu performanţe record în toate
segmentele strategice. Acest lucru este confirmat şi de livrările în
segmentul de lux care au atins cota istorică de 443 unităţi (+29%).  A
fost un an record pentru noile BMW Seria 7 şi XM, remarcabil fiind şi
faptul că România urcă în topul ţărilor din regiune în ceea ce
priveşte vânzările de BMW Seria 7, depăşind pieţe care tradiţional
erau mai puternice, aşa cum este Austria.

În contextul unei schimbări complete de gamă şi disponibilității
reduse de modele în 2024, MINI a înregistrat o
scădere de 15.5% la 327 înmatriculări. Cu toate acestea marca a arătat
o revenire puternică în trimestrul al patrulea, atunci realizându-se
exact o treime din livrările mărcii.


BMW Motorrad a încheiat peste 10 ani de creştere consecutivă de
peste două cifre. În 2024, BMW Motorrad a atins 830
unităţi (+13%). Principalele motoarele ale performanţei  de vânzări,
au fost noile BMW R 1300 GS and R 1300 GS Adventure, dar şi pachete
mature de finanţare, unice pe piaţa din România.


Performanțele solide pe piața locală asigură resursele pentru
eforturi importante în domeniul serviciilor. Împreună cu rețeaua de
parteneri, obiectivul este o creștere fără precedent de 30% a
capacității de service la nivel național, o cifră remarcabilă pentru o
marcă ce are deja o prezenţă matură pe piață.


În acelaşi timp, cu un răspuns excelent la serviciile digitale,
marca se pregăteşte să lanseze o serie de proiecte de after sales
importante, care vor reprezenta premiere globale pentru BMW şi vor
deschide drumul către o serie de servicii noi, preluate ulterior şi pe
alte pieţe europene. Mai multe anunţuri vor urma în prima parte a
acestui an.



Acest articol a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa

Sursa si foto: www.press.bmwgroup.com

 În plus, ar putea să-ți placă
Loading RSS Feed

Recomandari STIRIdinROMANIA.ro

Klaus Iohannis demisionează din funcția de președinte. Ilie Bolojan va deveni președinte interimar

Primele reacții politice după demisia lui Klaus Iohannis Emil Boc, primarul PNL al orașului Cluj-Napoca, a declarat că „suntem o...

Read More...
Timișoara, pe harta destinațiilor de city-break, în Serbia și Ungaria! Orașul de pe Bega, promovat intens, luna aceasta, în țările vecine!

Timișoara – Destinație de City-Break din Europa

Timișoara se pregătește să-și promoveze farmecul și identitatea în vecinătate, printr-o campanie de promovare în Serbia sub mesajul „Vino...

Read More...

Românii pot investi în titlurile de stat TEZAUR cu dobânzi de până la 7,95%

Românii au acum posibilitatea de a investi în titlurile de stat TEZAUR, cu maturități de 1, 3 și 5...

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

CAPTCHA ImageChange Image

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu

stiri & ziare online Adauga la Agregator.ro