Compania RETIM, liderul în gestionarea deșeurilor din județul Timiș, anunță că va continua colectarea deșeurilor menajere în perioada 30 noiembrie – 1 decembrie, fără întrerupere, asigurându-se continuitatea serviciului. Astfel, atât persoanele fizice, cât și agenții economici vor putea beneficia de acest serviciu în cele două zile libere.
În schimb, birourile de relații clienți și casieriile din Timișoara și Lugoj vor fi închise pe 30 noiembrie și 1 decembrie, reluându-și activitatea conform programului obișnuit de luni, 4 decembrie, între orele 08:00 și 16:00. Astfel, clienții și colaboratorii RETIM sunt rugați să țină cont de aceste modificări și să își planifice activitățile în consecință.
De asemenea, cele patru centre de colectare a deșeurilor voluminoase, vegetale, din construcții, din polistiren și carton din Timișoara, puse la dispoziția cetățenilor de Primăria Timișoara și gestionate de RETIM, vor fi închise pe 30 noiembrie, iar activitatea se va relua în data de 2 decembrie conform programului obișnuit.
Pentru a asigura o mai bună gestionare a deșeurilor în condiții de iarnă, RETIM face câteva recomandări. Astfel, utilizatorii care fac colectarea în sacii galbeni sunt sfătuiți să îi lege bine pentru a evita umezirea conținutului în cazul precipitațiilor sub formă de ploaie sau ninsoare. De asemenea, RETIM recomandă cetățenilor să depoziteze în pubele sau saci deșeurile reciclabile golite, clătite, pliate, turtite sau strivite.

Pe de altă parte, din cauza gradului mare de umiditate, există riscul ca deșeurile depozitate în pubelele de rezidual să înghețe. De aceea, RETIM sfătuiește utilizatorii să țină aceste recipiente în zone adăpostite și să le facă disponibile pentru colectare conform programului obișnuit, pentru a evita blocarea deșeurilor sau deteriorarea lor în momentul golirii, în cazul în care acestea au înghețat.
Pentru sesizări legate de colectarea deșeurilor, RETIM poate fi contactată prin Call Center la numărul de telefon +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07:00-19:00 sau prin email la adresa contractare@retim.ro. Astfel, cetățenii pot raporta orice probleme sau neclarități legate de colectarea deșeurilor și pot primi informații suplimentare de la reprezentanții companiei.
Astfel, RETIM își asigură clienții și colaboratorii că serviciul de colectare a deșeurilor va funcționa în mod normal și în perioada sărbătorilor, iar recomandările pentru gestionarea deșeurilor în sezonul rece vor contribui la o mai bună eficientizare a procesului de colectare și tratare a acestora.
Sursa si Foto: redesteptarea.ro
Acest articol a fost scris de inteligență artificială chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa

Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!