Marco’s Pizza pregătește o ofertă specială pentru fanii filmului Karate Kid, care va fi disponibilă în perioada 19 mai – 8 iunie. Această ofertă constă într-o Pizza Pepperoni Magnifico de dimensiuni mari, la prețul de doar 9,99 dolari, folosind codul LEGENDS*. Pizza Pepperoni Magnifico de la Marco’s este renumită pentru combinația sa de pepperoni vechi de tip cup și crocant, trei tipuri de brânzeturi proaspete, crustă cu sos de usturoi și condimentul caracteristic Romesan.
Pentru a promova această ofertă, brandul a demarat o campanie de marketing multi-canal, care include televiziunea, radio, digital, social media și activări în magazine. Spotul publicitar al campaniei se inspiră din film, evidențiind procesul de pregătire și meșteșugul necesare la fel ca în filmul Karate Kid: Legends.
De la aluatul proaspăt făcut zilnic la crusta coaptă la perfecțiune, Marco’s Pizza demonstrează angajamentul său față de meșteșug în fiecare magazin, în fiecare zi. Cu sosul semnătură al fondatorului, o combinație proaspătă, niciodată înghețată, a trei tipuri reale de brânzeturi și ingrediente premium pe aluat făcut în casă, gama completă de pizza oferă consumatorilor arome îndrăznețe și proaspete pe care le doresc.
„Asemenea modului în care domnul Han (Jackie Chan) și Daniel LaRusso (Ralph Macchio) îl ghidează pe noul Karate Kid, Li (Ben Wang), în călătoria sa de a stăpâni kung fu și karate în Karate Kid: Legends, această colaborare subliniază importanța antrenamentului și meșteșugului – valori fundamentale pentru abordarea Marco’s. Ca una dintre cele mai rapide branduri de pizza în creștere din țară, această inițiativă ne permite să angajăm o audiență largă și pasionată printr-o franciză iubită cu acoperire națională”, a declarat Jeffrey Godsick, EVP, Brand Strategy & Partnerships, Sony Pictures Entertainment.

„La fel ca temele din această franciză legendară, Marco’s Pizza continuă să crească ca un brand neașteptat în comparație cu competitorii noștri. Noi ținem delicioasele noastre pizza și produse de meniu la un standard ridicat, oferind calitate superioară și arome de nivel următor”, a spus Denise Lauer, Chief Marketing Officer, Marco’s Franchising, LLC. Oportunitatea de a co-promova Karate Kid: Legends, un film și o franciză care rezonază pe mai multe generații, ne oferă un moment cultural puternic pentru a conecta cu fanii și a invita noi clienți să experimenteze meniul nostru cu o ofertă specială.
Pentru mai multe informații despre această ofertă, Marco’s Pizza și pentru a găsi cea mai apropiată locație, vizitați www.marcos.com sau descărcați aplicația noastră mobilă disponibilă în App Store sau Google Play.
Acest titlu a fost scris de inteligență artificială Chat GPT, unele date pot fi incorecte. Pentru stirea originala, verificati sursa: Link catre sursa
Sursa si foto: www.prnewswire.com

Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!