Dos Equis a lansat recent campania “Ni Perdón Ni Permiso”, care încurajează artiștii să se apropie de scenă și să-și arate originalitatea fără teamă printr-o colaborare unică. Inspirată de cei care trăiesc fără frică de a se arăta așa cum sunt, campania aduce în prim-plan expresia culturală hispanică care onorează și aplaudă actul de a te exprima autentic; un spirit pe care Dos Equis l-a adoptat prin prisma muzicii, sărbătorind artiștii care își asumă scena arătându-și originalitatea cu mândrie, fără așteptarea permisiunii de a fi așa cum sunt.
Abordându-și rădăcinile mexicane, Dos Equis preia această expresie familiară prin puterea inspiratoare a muzicii în colaborare cu influentul grup muzical din sudul Californiei, Fuerza Regida. Campania încurajează oamenii să-și accepte poveștile unice, să caute experiențe dincolo de cotidian și să-și urmeze pasiunile fără a-și cere scuze sau a căuta validare.
Fuerza Regida, cunoscută pentru sunetul său care sparge genurile și pentru autenticitatea sa, devine fața campaniei. Ca pionieri în evoluția muzicii mexicane, vocile puternice și arta lor care sparge barierele îmbrățișează perfect spiritul lui Ni Perdón Ni Permiso. Fuerza Regida a debutat recent pe locul 1 în topurile de albume All-Genre și Latin de pe Apple Music, făcând istorie în Billboard cu un debut pe locul 2 în Billboard 200, înainte de a urca rapid pe locul 1 în topul celor mai bune albume latine câteva zile mai târziu. Această popularitate demonstrează conexiunea puternică cu fanii lor, profund înrădăcinată în identitatea mexicano-americană, reflectând perfect mesajul central al campaniei: a te exprima autentic nu este doar o alegere; este singurul mod real de a trăi.
“Ni Perdón Ni Permiso este mai mult decât o campanie; este un mișcare înrădăcinată în spiritul de a îmbrățișa individualitatea”, a declarat Alison Payne, director general de marketing al HEINEKEN USA, importatorul Dos Equis. “Este vorba despre a susține puterea de a-ți deține adevărul și scena, în special prin limbajul universal al muzicii. Autenticitatea neînfricată a lui Fuerza Regida îmbrățișează această mișcare, și nu am putea cere colaboratori mai buni pentru a da viață acestei viziuni în timp ce Dos Equis își lasă amprenta în lumea vibrantă a muzicii mexicane”.
Îți mai recomandăm
“Ni Perdón Ni Permiso este despre autenticitatea fără complexe”, a spus JOP de la Fuerza Regida. “Noi credem în puterea muzicii de a sparge barierele și de a conecta oamenii la un nivel real. Această campanie cu Dos Equis este apelul nostru către toți să facă un pas înainte, să-și preia vocea și să trăiască fără ezitare”.
În centrul campaniei se află oportunitatea de a co-crea un imn pentru Ni Perdón Ni Permiso printr-o Jam Session. Dos Equis și Fuerza Regida îi invită pe fani să-și trimită piesele vocale sau instrumentale prin rețelele de socializare pentru a avea șansa de a câștiga o experiență incredibilă: o călătorie la o interpretare exclusivă a Fuerza Regida și un vinil semnat cu creația lor muzicală alături de trupă.
Pentru a participa la Jam Session, fanii trebuie mai întâi să acceseze Instagram-ul Dos Equis la @DosEquis și să urmeze acești pași:
– Găsiți reelul Jam Session.
– Apăsați cele trei puncte din colțul din dreapta jos și selectați opțiunea de remix.
– Înregistrați contribuția vocală sau instrumentală, care va fi atașată la videoclipul original.
– Editați conținutul în aplicație și postați folosind hashtag-urile #NiPerdonNiPermisoJam și #Contest.
Rămâneți conectați pe Instagram cu mișcarea Ni Perdón Ni Permiso urmărind @DosEquis pentru conținut exclusiv din culise, noutăți despre Jam Session și oportunități de a participa la această celebrare a expresiei personale autentice.
Pentru mai multe informații despre campanie, accesați https://dosequis.com/NPNPJam sau Dos Equis Music Hub la https://www.dosequis.com/en-us/music/.
Despre Dos Equis®
Wilhelm Haase a fondat Dos Equis® în 1897, când a creat o bere numită Siglo XX, berea pe care o cunoaștem astăzi ca Dos Equis®. În prezent, Dos Equis® are o creștere și expansiune continue, susținute de o portofelă solidă de oferte și inovații de produse noi. Doar în ultimii doi ani, Dos Equis® și-a dublat dimensiunea portofoliului cu mai multe mărci noi care se aliniază cu tendințele principale de consum.
Portofoliul Dos Equis® include Dos Equis® Lager, Dos Equis Michelada, Dos Equis® Ambar și Dos Equis® Lager Lime & Salt.
Dos Equis® este importată în Statele Unite de către HEINEKEN USA Inc., principalul importator de bere de înaltă calitate al țării, care este o filială a Heineken International N.V., cea mai internațională berărie din lume. Pentru știri și actualizări, urmăriți-ne pe Instagram @DosEquis, sau vizitați www.dosequis.com.
La campaña invita a ‘Artistas a adueñarse del escenario’ y mostrar su originalidad sin miedo a través de una colaboración única
WHITE PLAINS, Nueva York, 2 de junio de 2025 /PRNewswire-HISPANIC PR WIRE/ — Dos Equis® se enorgullece en anunciar su más reciente campaña, Ni Perdón Ni Permiso, una celebración de la autoexpresión sin dudas a través de la música, el arte y el estilo. Inspirado por aquellos que viven sin miedo a mostrarse tal como son, Ni Perdón Ni Permiso adapta una expresión cultural arraigada en la tradición hispana que honra y aplaude el acto de expresarse auténticamente; un espíritu que Dos Equis ha adoptado a través de la mirada de la música, celebrando a los artistas que se adueñan del escenario mostrando su originalidad con orgullo, sin esperar que les den permiso para ser como son.
Fuerza Regida L to R: Moises Lopez, Jesús Ortiz Paz (JOP), Samuel Jaimez, Khrystian Ramos, Jose Garcia.
Abrazando sus raíces mexicanas, Dos Equis adopta esta frase familiar a través del poder inspirador de la música en asociación con el influyente grupo musical del sur de California, Fuerza Regida. La campaña anima a las personas a aceptar sus historias únicas, buscar experiencias más allá de lo ordinario y perseguir sus pasiones sin necesidad de disculparse ni buscar validación.
Fuerza Regida, conocida por su sonido que rompe géneros y su autenticidad, pone su imagen al frente de la campaña. Como pioneros en la evolución de la música mexicana, sus poderosas voces y su arte que rompe barreras encarnan perfectamente el espíritu de Ni Perdón Ni Permiso. Fuerza Regida debutó recientemente en el núm. 1 en las listas de álbumes All-Genre y Latin de Apple Music, mientras hacía historia en Billboard con un debut en el núm. 2 del Billboard 200, antes de ascender rápidamente al núm. 1 en la lista de los mejores álbumes latinos unos días después. Esta popularidad demuestra la fuerte conexión con sus fans, profundamente arraigada en la identidad mexicoamericana, lo cual refleja perfectamente el mensaje central de la campaña: expresarse auténticamente no es simplemente una elección; es la única manera real de vivir.
“Ni Perdón Ni Permiso es más que una campaña; es un movimiento arraigado en el espíritu de abrazar la individualidad”, afirmó Alison Payne, directora general de marketing de HEINEKEN USA, importadora de Dos Equis. “Se trata de defender el poder de ser dueño de tu verdad y del escenario, especialmente a través del lenguaje universal de la música. La autenticidad intrépida de Fuerza Regida encarna este movimiento, y no podríamos pedir mejores colaboradores para dar vida a esa visión mientras Dos Equis deja su huella en el mundo vibrante de la música mexicana”.
“Ni Perdón Ni Permiso tiene que ver con la autenticidad sin complejos”, dijo JOP de Fuerza Regida. “Creemos en el poder de la música para romper barreras y conectar con la gente a un nivel real. Esta campaña con Dos Equis es nuestro llamado a todos a dar un paso adelante, hacerse cargo de su voz y vivir sin dudarlo”.
Ni Perdón Ni Permiso Jam Session En el centro de la campaña se encuentra la oportunidad para co-crear un himno para Ni Perdón Ni Permiso a través de una Jam Session. Dos Equis y Fuerza Regida invitan a los fans a enviar sus pistas vocales o instrumentales a través de las redes sociales para tener la oportunidad de ganar una experiencia increíble: un viaje a una actuación exclusiva de Fuerza Regida y un vinilo firmado con su creación musical junto a la banda.
Para participar en la Jam Session, los fans primero deben visitar el Instagram de Dos Equis en @DosEquis y seguir estos pasos:
Localizar el reel de Jam Session.
Tocar los tres puntos en la esquina inferior derecha y seleccionar la opción de remix.
Grabar su contribución vocal o instrumental, que se adjuntará al video original.
Editar su contenido en la aplicación y publicar usando los hashtags #NiPerdonNiPermisoJam y #Contest
Manténgase conectado en Instagram con el movimiento Ni Perdón Ni Permiso siguiendo a @DosEquis para obtener contenido exclusivo detrás de las cámaras, novedades sobre la Jam Session y oportunidades para participar en esta celebración de expresión personal auténtica.
Wilhelm Haase fundó Dos Equis® en 1897, cuando elaboró una cerveza llamada Siglo XX, la cerveza que hoy conocemos como Dos Equis®. Hoy en día, Dos Equis® tiene un crecimiento y expansión continuos impulsados por una sólida cartera de ofertas e innovaciones de nuevos productos. Solo en los últimos dos años, Dos Equis® ha más que duplicado el tamaño de su cartera con varias marcas nuevas que se inclinan por las principales tendencias de consumo.
La cartera de Dos Equis® incluye Dos Equis® Lager, Dos Equis Michelada, Dos Equis® Ambar y Dos Equis® Lager Lime & Salt.
Dos Equis® es importada a los Estados Unidos por HEINEKEN USA Inc., el principal importador de cerveza de alta gama del país, que es una subsidiaria de Heineken International N.V., la cervecera más internacional del mundo. Para noticias y actualizaciones, síganos en Instagram @DosEquis, o visite www.dosequis.com.
Precizări: Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Mai multe gasiti pe pagina de Facebook stiridinromania.ro!
Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la admin @ stiridinromania.ro sau pe contul nostru de Facebook stiridinromania.ro!
Inițiativa globală transformă știința climatică în conversație. Vineri, 21 iunie, meteorologii, jurnaliștii, oamenii de știință, creatorii de conținut...
Hisense, liderul pieței internaționale de electronice de consum și echipamente audio-video, sărbătorește deschiderea Club World Cup 2025™ ca partener...